Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pakdåse nr. højre side aksel gearkasse. ?

Startet av timescape, tirsdag 19. september 2017, klokken 11:22

« forrige - neste »

timescape

Hej,
Citroen SAXO -97
Nogen som kender Citroen part nr. på trækaksel pakdåse til gearkasse Højre side ?

Citroen kan ikke finde nummer og jeg kan heller ikke finde det på samle tegninger :)

M.v.h.


Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

timescape

Hej Elmo,
Tak for svar :)

Det er ikke mansjett.. Men Pakdåse (til Højre side), til gearkassen jeg mangler nr. på :)

Elmo

OK, beklager at jeg ikke forstod Dansk :-[
Har du spurt Peugeot også ??  Motoren er jo den samme på begge.

Evt. send PM til Elektrolux eller Boogie (så de får en epost fra Forumet). Tror begge de to har overhalt motorer.

www.elbilforum.no står det at  info@eco-drive.co.uk har motordeler til PSA (men det er kanskje gammel info).
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Vi har aldri klart å finne denne delen, men heller aldri byttet den.

Kjører gjennom Danmark i morgen og kan ta med en brukt girkasse om ønskelig.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

timescape

Hej elektrolux,

1000 Takk for budet.
Men jeg trenger ikke en girkasse :)

Kan finne en brukt pakdåse. Men vil helst ha en ny.

Med vennlig hilsen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA