Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Til alle dere som har hentet ut bil!

Startet av ModelXoslo, tirsdag 19. september 2017, klokken 06:40

« forrige - neste »

o.b.lix

Ja, man kan avtale overlevering, men nekte å ta over dersom man ser feil på bilen. Pass bare på å ikke signere overleveringsskjemaet.

Jeg skulle ønske at jeg var tålmodig nok til å gå ut fra butikken uten bil dersom jeg oppdager feil, men...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

ChrML

Sitat fra: o.b.lix på mandag 25. september 2017, klokken 10:26
Jeg skulle ønske at jeg var tålmodig nok til å gå ut fra butikken uten bil dersom jeg oppdager feil, men...
Håper selvfølgelig at det er ingen feil, men hvis feil så får vi se den dagen om det er fornuften eller guttungen i meg som vinner :).

Det er selvfølgelig lurt at flest mulig nekter å ta over bilen sin ved feil. Da kanskje de etterhvert innser etter å vært flaue lenge nok at det er lurt å ta kontrollen selv før kunden får beskjed om å komme å hente bilen sin.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA