Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Verdens dyreste jordfeilbryter

Startet av Mariuss, søndag 17. september 2017, klokken 16:16

« forrige - neste »

Mariuss

Hei.

Jeg lurer på om noen vet om en dyrere jordfeilbryter av type B, 40A/030mA 4Pol enn denne?

http://www.schneider-electric.no/no/product/16752/id-j.feilbr.-4p-40a-30ma-b-kl.

Den har 8.196,00 nok inklusive mva som veiledende utsalgspris.

Jeg lurer på om dette kan være verdens dyreste av denne typen. Har fått installert denne. Det er fascinerende dyrt, og er spent på om det finnes dyrere.

Og, hva er spesielt med denne bryteren som gjør den så dyr? 


Rav4_EV

Sånt må til slik at elektriker'n får 65% rabatt og er fornøyd.
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

Electrix

Elektrikere, rørleggere, tømmermenn og andre håndverkere har store rabatter på det meste av materiell hos grossistene. Den koster i praksis vesentlig mindre.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Mariuss

Prisen jeg fikk var 5490 eks. moms.

6863 med moms.

Så kom det rabatt for boligbyggelagmedlemskap på 25 %.

Også klaget jeg på at jordfeilbryteren var for dyr, så jeg fikk ennå en del rabatt.

Mener fremdeles at dette kan være verdens dyreste jordfeilbryter med pris på 6863 kr hos forhandler her.

elektrolux

Hvorfor ikke kjøpe en fra en av oss uavhengige.

Koster fra 1000 kr inkl. mva. Vi tar 1200 kr inkl. mva
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Mariuss

Sitat fra: elektrolux på onsdag 20. september 2017, klokken 13:20
Hvorfor ikke kjøpe en fra en av oss uavhengige.

Koster fra 1000 kr inkl. mva. Vi tar 1200 kr inkl. mva

Tenkte ikke på at den kunne bli så dyr, ble noe overrasket over dette. De som satt den inn mente at det var den eneste godkjente de kunne bruke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA