Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan virker referal systemet?

Startet av Tai, onsdag 13. september 2017, klokken 14:06

« forrige - neste »

Tai

Prøver å bli klok på Tesla sitt referal system. De opererer med 5 nivå, El lekebil, solar roof, felger, Power wall og semi truck unveil.

Jeg har 3 referals og har fått beskjed fra tesla at jeg får lekebilen. Er det sånn at jeg er med i trekningen av solar roof og felger? Det er litt over hundre dagen igjen av denne runden med referals, da nullstilles alt og man begynner på scratch?

Hadde satt pris på om noen kunne opplyst meg på emnet :o

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Øggen

Med 3 referals, får du alle gavene som tilsvara premier opp til nivå 3. I ditt tilfelle får du når bilane e levert:

1: Leikebil
2: Solar token
3: Arsch felger
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Tai

Jøss, det er jo en ganske god deal!!!

Nå har jeg nettopp kjøpt hus som trenger oppussing, kanskje jeg skal gå for Solar roof til huset... :laugh:

Tusen takk for svar :+1:

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

ModelXoslo

Jeg har 3 vervinger. Kommer felgene med dekk?
X75D bestilt - Sent august - September levering

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

ModelXoslo

X75D bestilt - Sent august - September levering

krokus

#6
Hvordan fungerer dette med premiene ved overgang til nytt program i høst?

To personer har brukt min henvisningskode ved bestilling.
En av dem bestille 29.5.2017 og fikk utlevert bilen nå i slutten av september 2017.

Den andre personen bestilte 10.8.2017 og venter utlevering i november.

Får jeg felger ved tredje henvisning i mitt tilfelle?
Og hva med Solar Roof/57K i credit ved fjerde henvisning?

Gjelder alle henvisningene mine selv om programmet ble endret i høst?
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

Tai

"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

oleredv

Sitat fra: krokus på torsdag 12. oktober 2017, klokken 18:49
Hvordan fungerer dette med premiene ved overgang til nytt program i høst?

To personer har brukt min henvisningskode ved bestilling.
En av dem bestille 29.5.2017 og fikk utlevert bilen nå i slutten av september 2017.

Den andre personen bestilte 10.8.2017 og venter utlevering i november.

Får jeg felger ved tredje henvisning i mitt tilfelle?
Og hva med Solar Roof/57K i credit ved fjerde henvisning?

Gjelder alle henvisningene mine selv om programmet ble endret i høst?

Står vel ganske greit her?

"Tilhørende bestilling må legges inn mellom 19. mai 2017 og 31. januar 2018. Eiere som når hvert nivå av kvalifiserende henvisningsbestillinger etter 28. september 2017, vil være kvalifisert for de oppdaterte kjøretøypremiene ovenfor."

Det blir sånn at du får Radioflyer Model S for kids for den første henvisninga, så får du tidlig token for Solar Roof for den andre sidan begge er betillt før endringa som var 28.09. Nummer tre var jo uforandra med felgar/dekk så det vil du få uansett om du når det antal henvisningar.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

krokus

Sitat fra: oleredv på lørdag 14. oktober 2017, klokken 13:02
Sitat fra: krokus på torsdag 12. oktober 2017, klokken 18:49
Hvordan fungerer dette med premiene ved overgang til nytt program i høst?

To personer har brukt min henvisningskode ved bestilling.
En av dem bestille 29.5.2017 og fikk utlevert bilen nå i slutten av september 2017.

Den andre personen bestilte 10.8.2017 og venter utlevering i november.

Får jeg felger ved tredje henvisning i mitt tilfelle?
Og hva med Solar Roof/57K i credit ved fjerde henvisning?

Gjelder alle henvisningene mine selv om programmet ble endret i høst?

Står vel ganske greit her?

"Tilhørende bestilling må legges inn mellom 19. mai 2017 og 31. januar 2018. Eiere som når hvert nivå av kvalifiserende henvisningsbestillinger etter 28. september 2017, vil være kvalifisert for de oppdaterte kjøretøypremiene ovenfor."

Det blir sånn at du får Radioflyer Model S for kids for den første henvisninga, så får du tidlig token for Solar Roof for den andre sidan begge er betillt før endringa som var 28.09. Nummer tre var jo uforandra med felgar/dekk så det vil du få uansett om du når det antal henvisningar.
Takk for svar! Mente Powerwall på henvisning 3 som du sikkert skjønte. Men da er det greit! Håper å få to referrals til før 31. januar, slik at det blir både felger og 57K i kreditt. Er ikke så opptatt av tur til Tesla sånn egentlig på henvisning nummer 5
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

oleredv

Sitat fra: krokus på lørdag 14. oktober 2017, klokken 13:38
Sitat fra: oleredv på lørdag 14. oktober 2017, klokken 13:02
Sitat fra: krokus på torsdag 12. oktober 2017, klokken 18:49
Hvordan fungerer dette med premiene ved overgang til nytt program i høst?

To personer har brukt min henvisningskode ved bestilling.
En av dem bestille 29.5.2017 og fikk utlevert bilen nå i slutten av september 2017.

Den andre personen bestilte 10.8.2017 og venter utlevering i november.

Får jeg felger ved tredje henvisning i mitt tilfelle?
Og hva med Solar Roof/57K i credit ved fjerde henvisning?

Gjelder alle henvisningene mine selv om programmet ble endret i høst?

Står vel ganske greit her?

"Tilhørende bestilling må legges inn mellom 19. mai 2017 og 31. januar 2018. Eiere som når hvert nivå av kvalifiserende henvisningsbestillinger etter 28. september 2017, vil være kvalifisert for de oppdaterte kjøretøypremiene ovenfor."

Det blir sånn at du får Radioflyer Model S for kids for den første henvisninga, så får du tidlig token for Solar Roof for den andre sidan begge er betillt før endringa som var 28.09. Nummer tre var jo uforandra med felgar/dekk så det vil du få uansett om du når det antal henvisningar.
Takk for svar! Mente Powerwall på henvisning 3 som du sikkert skjønte. Men da er det greit! Håper å få to referrals til før 31. januar, slik at det blir både felger og 57K i kreditt. Er ikke så opptatt av tur til Tesla sånn egentlig på henvisning nummer 5
Ja, det er berre å stå på :) Har 4 sjøl og då dalte motivasjonen litt. Så no håpar eg at dei 3 som endå ikkje har fått bilane sine faktisk tar i mot dei :)
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Li-Ion

Noen har kunnskap om hvor lang tid det tar fra du mottar denne.... frem til du faktisk mottar referal-premie...?
Teslaeier siden 2013 :)

geear

Jeg fikk den samme mailen 15. desember (valgte en stund før det), og har ikke fått laderen enda. Har altså ikke svaret, men det gir kanskje en indikasjon..

Li-Ion

Sitat fra: gr på tirsdag 09. januar 2018, klokken 20:35
Jeg fikk den samme mailen 15. desember (valgte en stund før det), og har ikke fått laderen enda. Har altså ikke svaret, men det gir kanskje en indikasjon..
Det å være Tesla kunde utfordrer tålmodigheten på flere nivåer ;)
Teslaeier siden 2013 :)

Sindre M.

Sitat fra: Li-Ion på tirsdag 09. januar 2018, klokken 20:17
Noen har kunnskap om hvor lang tid det tar fra du mottar denne.... frem til du faktisk mottar referal-premie...?
Var i kontakt med Tesla rett før jul siden vi «falt mellom to stoler», med referall på gammel ordning men der utlevert bil kom under ny ordning med noen dager. Siden vi ønsker lader, måtte dette håndteres manuelt selv om mailen med link for å velge ble sendt ut. Fikk følgende oppdatering:  «The Signature Black Wall Connectors will begin shipping in January to customers who originally qualified, followed by customers who are on our Exchange List«
2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA