Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fiat 500 i el.bil utgave

Startet av Rustestuen, onsdag 13. september 2017, klokken 08:49

« forrige - neste »

Rustestuen

Jeg har i en periode på ca fire måneder kjørt Fiat 500e, og jeg er imponert! Denne bilen er, for utenom sitt ikoniske utseende, rett og slett en liten råtass  8)
Med sine 114 HK går den som ei kule. Alle de ulike modellene av Fiat 500e har kult utseende, litt sånn som Abarth (Om jeg har forstått det riktig, håper ikke jeg trår på noens tær nå  ;) )
Batterilevetiden er bemerkelsesverdig god. Jeg har testet min og klart å kjøre mer enn 200km på en lading. Bilen blir produsert av Bosch for det amerikanske markedet.
Jeg er så fornøyd med denne bilen at jeg har tatt inn 2 til  :D

Nå skal jeg selge den ene, sjekk ut annonsen på Finn her: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103373378
Er du interessert? Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat og/eller en prøvetur

Morten, 40 44 95 59

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA