Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av EQ C

Startet av Trond.m, tirsdag 12. september 2017, klokken 13:07

« forrige - neste »

Troald

Er nok en hype dette. Det gjelder å få plass i køen NÅ. Var slik med Audi også og etterhvert som folk fikk tenkt seg om så begynte kanselleringene.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

Megaoctane

Ikke fan av denne trenden med depositumer. Bare få lagd den jævla bilen, vis den frem, produser og selg.
Disse prototypene har vi sett på i 3 år nå.

Elmo

#47
Sitat fra: Megaoctane på fredag 15. september 2017, klokken 20:38
Bare få lagd den jævla bilen, vis den frem, produser og selg.
Godt sagt  :+1: ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Trond.m

#48
Det med forhåndsreservasjon av biler med depositum flere år i veien er det vel Tesla som vi kan "takke" for. Det har jo vært reservasjonslister før også, men da uten krav om betaling. (Eks. Nye Beetle og BMW i3). Det burde i det minste være slik at de som betaler inn penger år i forveien  får en viss % av innsatsen i rabatt den dagen man kjøper bilen. Men takken er vel heller at de tar bort det man har av storkunderabatt på andre modeller. De 35 millionene vi har forhåndsbetalt til BOS bidrar vel bare til å gjøre en velfylt pengebinge enda fullere  ??? Nå har Jaguar hatt pengene mine lenge uten at de engang har giddet å svare på min henvendelse om hvilken plass i køen jeg har  >:(

Toalmar

Betalt reservasjon nå og fikk reservasjonsnummer 2056. Her går det unna
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Megaoctane

Har en stygg mistanke at bilen blir seende ut som GLC. Bare se på GLC F-Cell.

Jeg trenger ikke 4 hjulstrekker eller SUV, men en stasjonsvogn/sedan med god plass. Håper noen bilprodusenter kan levere dette til jeg skal bytte bil i 2020....

borge

Ja, og GLC F-Cell er jo sørgelig kjedelig dessverre. Kunne håpet på noe litt mer futuristisk.

Trond.m

Fint om dere kan holde denne tråden til forhold vedr. reservasjon, reservasjonsnummer etc. Diskusjoner rundt hva man liker eller ikke liker ved bilen  er interessant, men kanskje det skulle lages en egen tråd for det.

Zuexi

Beløpet ble reservert fra kontoen min, men er nå plutselig kommet tilbake. Noen som har erfart tilsvarende?

Trond.m

Sitat fra: Zuexi på mandag 18. september 2017, klokken 23:25
Beløpet ble reservert fra kontoen min, men er nå plutselig kommet tilbake. Noen som har erfart tilsvarende?
Elon Musk nektet en gang en kunde å kjøpe Tesla

Counterpointer

Min reservasjon gikk rett inn og er nå belastet kortet

Zuexi


Toalmar

Sitat fra: Zuexi på tirsdag 19. september 2017, klokken 15:42
Ser beløpet er trukket igjen nå.
Får tro du har samme reservasjonsnummer og ikke har fått ett nytt høyere


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Zuexi

Sitat fra: Toalmar på tirsdag 19. september 2017, klokken 16:28
Sitat fra: Zuexi på tirsdag 19. september 2017, klokken 15:42
Ser beløpet er trukket igjen nå.
Får tro du har samme reservasjonsnummer og ikke har fått ett nytt høyere


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har bare fått en mail. Det jeg forholder meg til. :)

Sverre Grevskott

Hvor langt opp er reservasjonsnr kommet nå? Jeg fikk 1824 da jeg bestilte den 15.09 kl 14:45
Opel Ampera E - Bestilt 15.09.16 #57 Quantum Grey fullt utstyrt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA