Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

New rear seats..

Startet av ModelS_Oslo88, lørdag 09. september 2017, klokken 16:29

« forrige - neste »

jazzwheel

Noen som har hentet bil med SR07 og kan ta bilder?

Tesley

Se side 1, 2 og 3 av denne tråden. Flere eksempler.

Lett å se forskjellen.
S75D - bekreftet 20. august

Gordon Retriever

Forhørte meg om de nye setene hos en såkalt "sales advisor", som etter et par dagers tenkepause svarte at Tesla aldri hadde forandret på noen seter. 
Good grief.

HelectriC

Sitat fra: Gordon Retriever på lørdag 23. september 2017, klokken 16:55
Forhørte meg om de nye setene hos en såkalt "sales advisor", som etter et par dagers tenkepause svarte at Tesla aldri hadde forandret på noen seter. 
Good grief.

Hahahaha
ioniq 5

Tuten

Henta min i dag, så da at min hadde de gamle setene

Har kode SR07 og det er bilde av de nye setene på View spec. Så hva kan man gjøre? Ikke så mye tenker jeg.
Han som utleverte bilen i Røyken visste ikke noe men mente de gamle var gode å sitte i.

Ah, irriterende
2017 Model S 75D

MyMuffin

Sitat fra: Tuten på mandag 25. september 2017, klokken 18:57
Henta min i dag, så da at min hadde de gamle setene

Har kode SR07 og det er bilde av de nye setene på View spec. Så hva kan man gjøre? Ikke så mye tenker jeg.
Han som utleverte bilen i Røyken visste ikke noe men mente de gamle var gode å sitte i.

Ah, irriterende

Hvis du har bilde av de nye setene i view spec så menet jeg at tesla ikke har levert varen du har bestilt og således kan du kreve de ettermontert eller prisavslag.
Tror ikke jeg hadde akseptert å hente ut bilen før en av delene forelå.

Hentet forøvrig ut ny 75D forrige torsdag og fikk da med de nye setene i henhold til view spec.

Supre seter forresten..
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Thorvald

Var utenfor Teslas Service-senter i Trondheim i dag. Der sto det flere Model s til klargjøring. Én av dem hadde "skinn"-seter og denne hadde nye bakseter.:) Så veldig bra ut! (Grå 75d med sort interiør og mørke 21" turbin)

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Fr1g1 på mandag 25. september 2017, klokken 19:37
Var utenfor Teslas Service-senter i Trondheim i dag. Der sto det flere Model s til klargjøring. Én av dem hadde "skinn"-seter og denne hadde nye bakseter.:) Så veldig bra ut! (Grå 75d med sort interiør og mørke 21" turbin)

Har du bestilt/hentet din bil? Hører jo lite om hvordan folk opplever leveringer som henter utenforl Oslo?  8)

Hyperstress

Sitat fra: MyMuffin på mandag 25. september 2017, klokken 19:18
Sitat fra: Tuten på mandag 25. september 2017, klokken 18:57
Henta min i dag, så da at min hadde de gamle setene

Har kode SR07 og det er bilde av de nye setene på View spec. Så hva kan man gjøre? Ikke så mye tenker jeg.
Han som utleverte bilen i Røyken visste ikke noe men mente de gamle var gode å sitte i.

Ah, irriterende

Hvis du har bilde av de nye setene i view spec så menet jeg at tesla ikke har levert varen du har bestilt og således kan du kreve de ettermontert eller prisavslag.
Tror ikke jeg hadde akseptert å hente ut bilen før en av delene forelå.

Hentet forøvrig ut ny 75D forrige torsdag og fikk da med de nye setene i henhold til view spec.

Supre seter forresten..
Kan du si litt om hvordan der er å sitte i i forhold til de gamle?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Bushy

Sitat fra: MyMuffin på mandag 25. september 2017, klokken 19:18
Sitat fra: Tuten på mandag 25. september 2017, klokken 18:57
Henta min i dag, så da at min hadde de gamle setene

Har kode SR07 og det er bilde av de nye setene på View spec. Så hva kan man gjøre? Ikke så mye tenker jeg.
Han som utleverte bilen i Røyken visste ikke noe men mente de gamle var gode å sitte i.

Ah, irriterende

Hvis du har bilde av de nye setene i view spec så menet jeg at tesla ikke har levert varen du har bestilt og således kan du kreve de ettermontert eller prisavslag.
Tror ikke jeg hadde akseptert å hente ut bilen før en av delene forelå.

Hentet forøvrig ut ny 75D forrige torsdag og fikk da med de nye setene i henhold til view spec.

Supre seter forresten..

View spec forandrer dem som de vil med har jeg lagt merke til. men når jeg bestilte 0707 så var de nye setene på hjemmesiden, har dem tilogmed på bekreftelseseposten på bestillingen fra 0707... ikke lett å vite hva man får
S75D sept. 17

Tuten

Bekrefta min 26/7, så fatter ikke hvorfor jeg fikk de gamle
2017 Model S 75D

raggi

Bekreftet min 31.07 og bilen er kommet til forhandler nå. Jeg har til og med fått de gamle baksetene. Jeg har sendt mail om at jeg ikke henter bilen ut før vi får klarlagt hvordan de kan kompensere for det. Jeg ønsker de nye baksetene fremfor den gamle benken.

steam

Sitat fra: raggi på tirsdag 26. september 2017, klokken 00:22
Bekreftet min 31.07 og bilen er kommet til forhandler nå. Jeg har til og med fått de gamle baksetene. Jeg har sendt mail om at jeg ikke henter bilen ut før vi får klarlagt hvordan de kan kompensere for det. Jeg ønsker de nye baksetene fremfor den gamle benken.

Oi! Det er jo ikke helt bra. Bestilte du etter 22.07 så skal du ha nye bakseter. Kan du lage en egen tråd her inne med oppsummering når du har fått en forklaring fra Tesla? Jeg er veldig interessert i å følge denne saken.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

steam

Sitat fra: Tuten på mandag 25. september 2017, klokken 23:56
Bekrefta min 26/7, så fatter ikke hvorfor jeg fikk de gamle

Når bestilte du? Hvis du bestilte 19/07 så skal du ha gamle.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Gordon Retriever

Sitat fra: steam på tirsdag 26. september 2017, klokken 07:22Bestilte du etter 22.07 så skal du ha nye bakseter. Kan du lage en egen tråd her inne med oppsummering når du har fått en forklaring fra Tesla? Jeg er veldig interessert i å følge denne saken.

Nei, ikke flere tråder om samme tema!  Det blir altfor vanskelig å følge tråden hvis diskusjonen spres ut over alle steder.

For de som er interessert i å følge denne saken, minner jeg om det jeg skrev på forrige side: I følge Tesla er det bare biler produsert etter 4. september som får de nye setene.
Siden det har dukket opp biler i Norge som ble sendt fra østkysten i USA senest 1. september, vet vi at dette ikke er 100% korrekt.

Det kan derfor virke som om Tesla har brukt gammel og ny type bakseter om hverandre i en overgangsfase.

Jeg har klaget på setene til Tesla i to uker, og fått stort sett uforståelige svada-svar fra selger.  Delivery svarer ikke på henvendelser.  Det eneste som mangler nå er en telefon om at bilen er klar for henting.  Bakseter?  Nei, det vet vi ingenting om.

Det virker som om Tesla satser på at kundene smiler og takker for det de blir tilbudt.




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA