Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

DeliveryNO LOTTO?

Startet av kaaos, lørdag 09. september 2017, klokken 00:53

« forrige - neste »

kaaos

Er det bare meg eller er det Lotto om DeliveryNO svarer på mail eller ikke?
Jeg har sendt 3 stk men kun fått svar på en. Og det var ikke den første jeg sendte.

Forøvrig en TMX100D bekreftet 9 august. Skal ifølge Mytesla være i Nederland nå. Noe jeg også tviler på.
BMW i3 2015
Golf GTE 2016 (nå på finn)
Tesla Model X 100D (sent oktober 2017)
Tesla Modell 3 i bestilling

steam

Sitat fra: kaaos på lørdag 09. september 2017, klokken 00:53
Er det bare meg eller er det Lotto om DeliveryNO svarer på mail eller ikke?
Jeg har sendt 3 stk men kun fått svar på en. Og det var ikke den første jeg sendte.

Forøvrig en TMX100D bekreftet 9 august. Skal ifølge Mytesla være i Nederland nå. Noe jeg også tviler på.

Hvis du er heldig så er den på båt. Min har status i Tilburg og den er med stor sannsynlighet på båten Salome.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Nasatech

De har nok mye å gjøre for tiden. 42 biler utlevert i går. Du kan registrere VIN på følgende side: http://www.itanywhere.no/vin.php

Da får du Mail når bilen din får skilter :)

geear

Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.

podd123

Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.

Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.

Hilsen Jon

geear

Sitat fra: podd123 på torsdag 14. september 2017, klokken 22:56
Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.

Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.

Hilsen Jon
Sikkert bra det, men det står ikke noe telefonnummer til Delivery såvidt jeg kan se - kun en mailadresse. Da bør de klare å håndtere henvendelsene de får per mail.

MrAxxon

Sitat fra: gr på fredag 15. september 2017, klokken 00:39
Sitat fra: podd123 på torsdag 14. september 2017, klokken 22:56
Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.

Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.

Hilsen Jon
Sikkert bra det, men det står ikke noe telefonnummer til Delivery såvidt jeg kan se - kun en mailadresse. Da bør de klare å håndtere henvendelsene de får per mail.

Du finner forskjellige telefon nr under menyen "støtte"
For min del har det også vært enklere å ringe enn mail. Tatt telefon omtrent med det samme, hyggelige og greie å prate med.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

chaglen

Sendt en forespørsel med tre ytterligere purringer uten noen form for respons. Ca. to uker siden første e-post ble sendt.
2017: Tesla Model S 75D 2017
2016: Tesla Model S 2013 Signature 85 kWh (solgt)
2014: BMW i3 2014 (solgt)
2010-2013: Buddy Pluss BAES 2010 (solgt)

TeslaModelX

Sitat fra: chaglen på fredag 15. september 2017, klokken 13:42
Sendt en forespørsel med tre ytterligere purringer uten noen form for respons. Ca. to uker siden første e-post ble sendt.

Ring dem, da får du svar.

chaglen

#9
Ringte nå. Ingen tydelig svar/indikasjon på levering, men svar om at bilen er i Baltimore. På MyTesla står det at bilen er i Tilburg og er snart på vei til leveringsstedet. Ikke imponert over (status på) logistikk-systemet til Tesla. Dette kan forbedres.
2017: Tesla Model S 75D 2017
2016: Tesla Model S 2013 Signature 85 kWh (solgt)
2014: BMW i3 2014 (solgt)
2010-2013: Buddy Pluss BAES 2010 (solgt)

akseln

Status på MyTesla er ikke noe som kan stoles på. Min har hatt samme status siden 5. juli (ankommet Europa) :-)

Belloq

Sitat fra: akseln på fredag 15. september 2017, klokken 16:42
Status på MyTesla er ikke noe som kan stoles på. Min har hatt samme status siden 5. juli (ankommet Europa) :-)

Har du prøvd å søke her? http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/?q=
Med ditt rammenr
P85 2014

akseln

Ja, den er nå på vei fra Belgia.

Rolf Gjerdsjø

Sendte mail på onsdag, venter fremdeles på svar. Prøvde å ringe i går (fredag), og endte hos teknisk support (!). Hun på support var hyggelig og gjorde et forsøk på å få tak i DS for meg, uten å lykkes. Jeg har prøvd både å ringe selger og har sendt mail på fredag, savner svar derfra også. Selger har dog muligens vært opptatt med utlevering av biler, så får se hva som skjer på mandag. Mulig jeg reiser ned heller.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA