Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris!

Startet av teslanor, torsdag 07. september 2017, klokken 11:58

« forrige - neste »

Trond.m

#60
Lurer på hvilken valuta Nissan Norge handler i. Ser at pundet har gått opp 7 % siden september, og Euro er rekordhøy på over 9,50.  Ser at kontrakten åpner for valutajustering, men vi må vel anta at Nissan har låst kurs på kampanjemodellen.   Ville jo ta seg dårlig ut om de må øke prisen før bilen blir levert.  Men det er nok sannsynlig at prisen på biler som konfigureres fritt går opp etter nyttår dersom den norsk kronen holder seg like svar ut året. 

Siste: Euroen er nå over 9,60 !

rusleape

Gjelder valutajustering hvis man ikke har fått tilsendt oversikt over leveringsvilkår sammen med kjøpekontrakt også?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


Trond.m

Sitat fra: rusleape på onsdag 15. november 2017, klokken 07:59
Gjelder valutajustering hvis man ikke har fått tilsendt oversikt over leveringsvilkår sammen med kjøpekontrakt også?
Tror nok ikke Nissan har planer om å «ta en Opel» selv om de kanskje kunne ha juridisk hjemmel for det. De er nok opptatt av å beholde et langsiktig kundeforhold. Men nå går Euroen helt opp mot 9,80, så det vil nok snart komme en prisøkning for nye kontrakter. Med andre ord...løp og kjøp  ;)

Vroomvroom

Bestilte LE med Led og metallic svart lakk
281500.-
Gummimatter 650
Bagasjeromsmatte 1190
Park elite parkeringsur 650
Vinterdekk 14900 ( heavy priset dekk? )
Serviceavtale 3 år - 9305

318k ferdig på veien

Er vår første elbil og var over bestillingsfristen når jeg kom inn hos forhandler så det ble stresset litt med tanke på å få inn en bestilling fra BNH.. ble sikkert lurt iht hva jeg leser om de andre prisene folk har betalt hehe
Men nogenlunde fornøyd uansett med pris og hvordan bil jeg får

Leveringstiden sa selger blir rundt Mai/Juni


Joltus

Serviceavtale ja... Det kunne eg ikke få der eg bestilte den.


Bondeknøl

Så er jo spørsmålet hva serviceavtalen inneholder da. Er det bare 3 servicer en betaler for så er det ikke noe annet en forskuddsbetaling av servicer og en måte å få det inn i ett eventuelt billån på. Leafen skal jo normalt bare ha en service i året.

Goggen123

Sitat fra: Vroomvroom på tirsdag 12. desember 2017, klokken 10:33
Bestilte LE med Led og metallic svart lakk
281500.-
Gummimatter 650
Bagasjeromsmatte 1190
Park elite parkeringsur 650
Vinterdekk 14900 ( heavy priset dekk? )
Serviceavtale 3 år - 9305

318k ferdig på veien

Er vår første elbil og var over bestillingsfristen når jeg kom inn hos forhandler så det ble stresset litt med tanke på å få inn en bestilling fra BNH.. ble sikkert lurt iht hva jeg leser om de andre prisene folk har betalt hehe
Men nogenlunde fornøyd uansett med pris og hvordan bil jeg får

Leveringstiden sa selger blir rundt Mai/Juni

650 for parkeringsur? Det samme uret som koster 400 kr to etasjer ned i serviceavdelingen på BNH Oslo?  ;D

Trond.m

Gratulerer med ny elbil Vroomvroom.
Mye bil for pengene og du får nok god rente på forskuddsbetaling av service.
Parkeringsuret er greit å få montert, og det er uansett for en pølse i slaktetida å regne  ;)

Goggen123

Jada, mer nevnt som en kuriositet om prising.
Litt som MAxbo Vækerø hvor de samme skruene er dobbelt så dyre om du kjøper dem i båtavdelingen kontra byggvareavdelingen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA