Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris!

Startet av teslanor, torsdag 07. september 2017, klokken 11:58

« forrige - neste »

teslanor

Tenkte å opprette en ny tråd som kun gjelder pris på nye Leaf 40 kWh Launch Edition.

Jeg hadde lagt inn forhåndsbestilling med innbet. av kr 10k. Ble kontaktet i går av BNH Oslo -
pris inkl. gummimatter og med vinterdekk på felg kr 305.360,- med levering mars/april 2018.

Hørte med forhandler i Drammen: kr 305.000,- blank.

"Early Bird" -tråden her står det kr 299.000,-?

Hvilken pris har dere andre fått fra forhandler??

L34FS73R

312.000 med 3 års serviceavtale, var prisen jeg fikk av BNH Ski.

Tin

303.000 ink vinterdekk og met. BNH Lillestrøm

rmon

Leaf Launch Edition inkl. Metallic lakk og 6,6 kW innebygd lader. Veil. pris kr. 274.000,- + leveringsomkostninger 9.900,-*

*Lokale leveringsomkostninger varierer.

Vinterhjul kommer utenom!

Kommer i fargene Black og Spring Cloud.

Ref. https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/no/brochures/pricelist/new-leaf-kundeprisliste.pdf

teslanor

Sitat fra: rmon på torsdag 07. september 2017, klokken 14:18
Leaf Launch Edition inkl. Metallic lakk og 6,6 kW innebygd lader. Veil. pris kr. 274.000,- + leveringsomkostninger 9.900,-*

*Lokale leveringsomkostninger varierer.

Vinterhjul kommer utenom!

Kommer i fargene Black og Spring Cloud.

Ref. https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/no/brochures/pricelist/new-leaf-kundeprisliste.pdf

Hmmm, tror ingen får bilen til denne prisen, kr 283.900,- (eksklusiv vinterdekk på felg) ferdig registrert.
I så fall ville det vært kjekt om noen fortalte oss det :)

Pneg

Bestilt kl 0900 i går. BNH Lillestrøm. Bilpris 277900,- eks registrering. 303 358 totalt med vinterdekk, matter osv. Forventet levering april. Ikke mulig med firmarabatt. Bilen ble bestilt kl 0930 i går. Fikk inntrykk av at det hastet veldig med bestillingen om jeg skulle ha sjans på og få bil i mars/april.
Interessant og høre om det er stor variasjon i pris.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

svingen

Noen som har sjekket import og priser?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

moby666

Fikk tilbud på 295 ferdig på vei inkl vinterdekk. Tipper de har litt å gå på

rmon

Stemmer nok det. I Kristiansand (Sørlandets Bilsenter) fikk jeg beskjed om 288.900,- ferdig levert i Kristiansand. Da kommer vinterdekk som tillegg.

moby666: Hvor fikk du tilbudet fra?

Trond.m

Bestilte bil i dag i Spring Cloud med forventet levering i mars (kan bli april). Håper den får sort tak. Det er vel ikke bekreftet. Synes ikke prisen er så ille tatt i betraktning 50 % større rekkevidde enn 30kWh. Det kan kanskje bety at det er 40 kWh netto ?

Sorlandsinv

289k på sørlandet. Det var 800 bestillinger hittil i Norge.

Acustica

Hmm, i går sa de 1000 til meg.

Er litt på begge veier. Synes den er litt dyr jf. spec. 260-270 hadde vært bedre, men kanskje den er det beste valget nå ut fra kvalitet og driftsikkerhet?

Steinarweb

Spring cloud. Er det den hvite ? Finner ingen bilder på nett som viser en bil der fargen står spesifisert.
Tesla Model3 LR - Forventet levering Mai
Leaf Lauch edition 40 kWh Solgt
Leaf Nordic 30KWh Solgt

Sorlandsinv

Selger sa 800 solgte til meg, og at modellen lanseres i Europa senere i år. Norge er eneste land som fikk muligheten å selge biler allerede nå.
samtidig sa han at det blir korte leveringstider når de først åpner for salg i januar. Jeg avventer og kjøper heller da. Om jeg kan få bil etter min smak i april, så gjør jeg heller det enn å kjøpe nå og få i slutten av mars..

Trond.m

Sitat fra: Steinarweb på fredag 08. september 2017, klokken 16:48
Spring cloud. Er det den hvite ? Finner ingen bilder på nett som viser en bil der fargen står spesifisert.
Så vidt jeg forsto så er det sølv metallic.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA