Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilling av ny bil

Startet av Navl1, tirsdag 05. september 2017, klokken 22:38

« forrige - neste »

Navl1

Hei dere.

Har fått tilbud på ny bil. Hvit uten soltak eller ryggekamera men med vinterdekk. Dette skal man ha 205 000 ferdig på veien for. Syns det er litt i overkant. Noen som har fått bedre pris i det siste?

VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Elmo

Tror ikke det er dyrt. Det var vel prisen i 2015 (såvidt jeg husker) og den har en del forbedringer siden det.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Amatøren

Er vel ikke så galt det.....

Bestilte i juli og fikk levert på mandag en e-up! high (sommerkampanje) til 210.000,-

Uten soltak og ryggekamera, men med grå/sølv metallic lakk og vinterhjul.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Cbcb

Som de andre sier, tror jeg prisen er helt ok. Jeg betalte nettopp 215K. Dette inkluderte i tillegg til din bil, Sort metallic, Panorama soltak og ryggekamera og 4 fullverdige nøkler. (listeprisen for disse tilleggene er vel drøyt 13k). Dette var som en del av kampanjen som gikk ut i August.

jankph

Med tanke på denne kampanjen til EABryn i sommer https://blogg.eabryn.no/volkswagen-kampanje/e-up/ synes jeg er det en ok pris, ikke billig, men heller ikke for dyrt. Jeg har selv en 2015-mod hvit, ergo uten ryggekamera, og soltak har jeg ikke. Ryggekamera kan jeg fint klare meg uten, med parkeringsensor går det meste greit uansett. Soltak ville jeg nok gjerne hatt sånn i etterkant, for det blir fort varmt i bilen bare det er litt sol ute, og man vil jo helst ikke bruke AC unødvendig, men det kommer jo an på kjøremønsteret og om man har behov for den ekstra rekkevidden når man ikke bruker AC. Jeg ser at de fleste leveres med vinterdekk 175/65 R14, fordi det er større utvalg av dekk, men prøv å få 165/70 R14 (f.eks. piggfrie Michelin X-Ice) da beholder du samme breddeprofil.
VW e-up! 2015-mod siden juni 2017

Navl1

Kontrakten ble signert i dag, skal sjekke det med dekk. Fra bilen på mandag allerede
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

elcapito

#6
Kjøpte e-up i dag! 199900 NOK! med alt.....uten kamera, panorama tak, ekstra lydvarsling og 4 nøkler!
Vinterdekk var inkludert! Farge Hvit! Kampanje fram til 31.November.....Møller Hvam! Levering tidlig i adventstiden!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA