Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilt av speil ved rygging

Startet av Cbcb, lørdag 02. september 2017, klokken 11:26

« forrige - neste »

Cbcb

Hei, har bestilt meg en e-up, og søkte litt rundt for å finne svar på noen tekniske ting. Flere av VW sine biler har en funksjon for at speilene automatisk kan tilte litt ned når man rygger for bedre oversikt over strekene på bakken. Finnes denne funksjonen på e-up også?

Navl1

 Hei, prøvekjørte ny e-up i dag, og var ingen tilt ved rygging.

Utover det må jeg si det var en morsom bil å kjøre. Syns den var bedre enn leafen min. Trøkket på bremsen en gang, brukte girspaken for bremsing.

Fikk tilbud, og vurderer å kjøpe ny bil faktisk.
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Cbcb

Takk for svar. På andre VW biler må man aktivisere det i menyen samt at speilbryteren må stå på "R", noen andre som tar en titt i menyen og ser om dette er mullig?

ReneM

Sitat fra: Cbcb på lørdag 02. september 2017, klokken 21:03
Takk for svar. På andre VW biler må man aktivisere det i menyen samt at speilbryteren må stå på "R", noen andre som tar en titt i menyen og ser om dette er mullig?

Det er ikke mulig på e-up. Det kan ikke aktiveres i etterkant heller.

Comcortmodulen mangler rett og slett funksjonen.
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Ellerikke

Kjenner funksjonen godt fra Octavian, men har aldri savnet den hos Ellerikke. Oversikten ved parkering er topp også når speilet blir stående. Funksjonen er rett og slett overflødig på Up!
Blå e-up!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA