Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon vises ikke på MyTesla

Startet av El Bilist, torsdag 31. august 2017, klokken 20:56

« forrige - neste »

El Bilist

Jeg la inn en reservasjon av model 3 den 25.juli. Fikk aldri noen bekreftelse på e-post og det vises fortsatt ingenting på min konto på webben nå 5 uker senere. Betalingen av depositum gikk gjennom i nettbanken 27.juli.

Dersom jeg går til 'Model 3' i menyen og trykker på knapp for å sjekke estimert leveringstid får jeg opp "Denne kontoen har ingen reservasjon av Model 3."
Har snakket med selger hos Tesla og han fant RN - nummeret i systemet, så det ligger i hvert fall registrert der. Han sa, som flere her inne har nevnt i andre tråder, at det kan ta langt tid før ting blir oppdatert i alle systemer. Men iom. reservasjonen er over 5 uker siden nå begynner jeg å lure på hva som er feil.

Sendte en e-post til EUreservations@tesla.com 13.august, altså nesten 3 uker siden, men har ikke fått noe svar på denne enda.
Noen andre som har reservert hvor det tok så lang tid som dette før info dukket opp på webben og man fikk bekreftelse på e-post?
Er det normalt med mange ukers ventetid på respons fra EUreservations?
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

steam

Sitat fra: El Bilist på torsdag 31. august 2017, klokken 20:56
Jeg la inn en reservasjon av model 3 den 25.juli. Fikk aldri noen bekreftelse på e-post og det vises fortsatt ingenting på min konto på webben nå 5 uker senere. Betalingen av depositum gikk gjennom i nettbanken 27.juli.

Dersom jeg går til 'Model 3' i menyen og trykker på knapp for å sjekke estimert leveringstid får jeg opp "Denne kontoen har ingen reservasjon av Model 3."
Har snakket med selger hos Tesla og han fant RN - nummeret i systemet, så det ligger i hvert fall registrert der. Han sa, som flere her inne har nevnt i andre tråder, at det kan ta langt tid før ting blir oppdatert i alle systemer. Men iom. reservasjonen er over 5 uker siden nå begynner jeg å lure på hva som er feil.

Sendte en e-post til EUreservations@tesla.com 13.august, altså nesten 3 uker siden, men har ikke fått noe svar på denne enda.
Noen andre som har reservert hvor det tok så lang tid som dette før info dukket opp på webben og man fikk bekreftelse på e-post?
Er det normalt med mange ukers ventetid på respons fra EUreservations?

Tesla bruker lang tid på å svare på mail. Lang tid på å svare på telefon. Generelt sett bruker de lang tid på å svare.

Jeg løser dette ved å sende 1 mail om dagen helt til de svarer.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

El Bilist

Sitat fra: steam på torsdag 31. august 2017, klokken 21:02
Jeg løser dette ved å sende 1 mail om dagen helt til de svarer.

hehe, takk for svar. Kanskje jeg skal gjøre det ja og se hva som skjer :)
Hadde i hvert fall vært nyttig å fått en autogenerert e-post i retur fra dem i det minste, slik at man visste de hadde mottatt meldingen.
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

Nasatech

Prøv å lage en webside som viser hva de har i inventory. Tok 15 minutter før de ringte og ba meg ta den ned

El Bilist

Haha god idé, det var jo en ganske bra responstid. Jeg kan jo begynne i det små med et skript som sender jevnlig samme e-post til dem. Starte med 1 i døgnet og så øke på etterhvert... ;D
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

Nasatech

Sitat fra: El Bilist på torsdag 31. august 2017, klokken 21:41
Haha god idé, det var jo en ganske bra responstid. Jeg kan jo begynne i det små med et skript som sender jevnlig samme e-post til dem. Starte med 1 i døgnet og så øke på etterhvert... ;D
Smart

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA