Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

arve

Jeg har fått leveringsdato pr telefon, men har fortsatt tilsvarende status som deg på mytesla, så trenger ikke bety at noe er forsinket.
Tesla Model 3 reservert (2. april 2016)
Tesla Model X75D (best. aug. 17, lev. 13/12-17)

Hrc

Er det noen med levering Trondheim som har avtalt utlevering av bilene som ankom Drammen på mandag?

CHS

Er det innforbi og få levert bil med transport skade. Også skal det fikses ved en senere anledning? Ble fortalt først att bil var på verksted for omlakering av støtfanger. Men plutselig var den ikke det, og bil kunne overleveres, men da med transportsiden på støtfanger.
Synes det er litt amatørmessig hele opplegget.

SemperFi

Blir mindre og mindre aktivitet her gitt. Kan tide på en del heldige som har fått bilen sin..... Krysser fingre for at det blir min tur til uka

Trond Strømberg

Sitat fra: Hrc på lørdag 02. desember 2017, klokken 20:52
Er det noen med levering Trondheim som har avtalt utlevering av bilene som ankom Drammen på mandag?
Snakket med delivery på onsdag og de sa at bilen min er på vei fra drammen til Trondheim. Fikk ingen spes. Dato, bare at lev. Blir rundt midt desember. Mytesla sier 5-19 des. Enda.
TMX75D - 5 seter, premium, MCU2 og HW3.0 og Pearl White Multi-Coat Lakk.

ChrML

Sitat fra: SemperFi på søndag 03. desember 2017, klokken 22:01
Blir mindre og mindre aktivitet her gitt. Kan tide på en del heldige som har fått bilen sin..... Krysser fingre for at det blir min tur til uka
Tipper mye av aktiviteten også var på grunn av den foreslåtte Tesla-skatten. Nå som den ikke ble noe av, er det plutselig ikke så farlig om bilen kommer etter nyttår.

haheide

Jeg har også "December 3, 2017 - December 17" og Estimert leveringsdato 05.12.17 fra Final invoice.
Bekreftet 22.8.

Har ikke hørt ett pip. Noen andre som er i samme situasjon ennå ?
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Hena1989

Har 5-19 des. på mytesla. Ikke fått final invoice, og heller ingen tlf.

torqueroll

Jeg har verken fått tlf eller final invoice. Fikk en email med forventet leveringstid 6. des - 20 des. I MyTesla er det ingen estimat. Står bare "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist". Er dette normalt?

SemperFi

Jeg har estimert 29/11-13/12 og ikke hørt noe.
Har ringt inn og vet at det var bestilt transport fra Drammen til Brumunddal for 1,5 uker siden omtrent.
Ikke fått final invoice heller så sitter å tripper på å få en tlf. og leveringstid

Hena1989

Ringte delivery på fredag, da sa de at bilen var på vei til Brumunddal. Har mobilen på meg til enhver tid nå, og venter som en galing  :P :P

Kubiskisk

Sitat fra: torqueroll på mandag 04. desember 2017, klokken 08:34
Jeg har verken fått tlf eller final invoice. Fikk en email med forventet leveringstid 6. des - 20 des. I MyTesla er det ingen estimat. Står bare "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist". Er dette normalt?

Veldig odde at de kommuniserer på så mange forskjellige måter. Jeg ville tolket den mailen som at telefon om leveringstidspunkt er neste steg for deg :-).
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

Hena1989

Har nå fått bekreftelse på at bilen er i Brumunddal (fått bilde også), men det er mye å gjøre, så det kan ta tid før den blir registrert. Fikk beskjed om at de prøver å få til utlevering 5-6 dager etter at bilen har ankommet Brumunddal. Håper på utlevering neste uke ::)

lobel85

Hena1989 Håper min er der også. Skal ringe og sjekke

Hena1989

lobel85: Gjør det  ;D Jeg sendte familiemedlem som bor i nærheten til å sjekke om bilen stod der :P Litt utålmodig, men nå som jeg vet den står der har jeg fred i sjelen  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA