Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

loiphin

Sitat fra: gr på torsdag 16. november 2017, klokken 22:12
Har ikke fått final invoice.  ::)

Får man mail når den kommer?

You looked in your mytesla documents?
Tesla Model S 75D (2017) - SOLD
Tesla Model 3 LR (2020)
Tesla Model Y Perf (2023)

kakemiks

Yes!

Då er min lasta på båt i Zeebrugge!

ZEEBRUGGE   TRMRCV   S   WWLSWE   15.11.2017 20:34   ARBZ   ATL17084
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP, FSD

Allram

Sitat fra: kakemiks på torsdag 16. november 2017, klokken 22:42
Yes!

Då er min lasta på båt i Zeebrugge!

ZEEBRUGGE   TRMRCV   S   WWLSWE   15.11.2017 20:34   ARBZ   ATL17084
Kom den nå med Grand Sapphire eller tidligere?

Sent fra min LON-L29 via Tapatalk

Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

sfinxern

Sitat fra: Tesley på torsdag 16. november 2017, klokken 22:00
Sitat fra: sfinxern på torsdag 16. november 2017, klokken 21:43
Jepp, jeg også har mottatt final invoice nå i kveld.

Har du fortsatt justert pris?

Hva mener du? Jeg har samme pris som jeg alltid har hatt.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

arthur_ols

Sitat fra: BrandNew på torsdag 16. november 2017, klokken 17:14
Sitat fra: arthur_ols på torsdag 16. november 2017, klokken 13:02
Blir det ny statusendring når bilen er på båten fra Belgia igjen?


Blir ikke statusendring om du har valgt en inventory bil. Ingenting før du får en telefon fra DS.

Sånn var det på min og mange andre her.

På normale bestillinger lurer jeg på om du ikke får et ukes-intervall isteden.
Nei, det er ikke inventory, det er vanlig bestilling. Har ikke fått noen final invoice eller noen andre endringer. Min var også med på Grand Sapphire. Damn... da håper jeg på oppdatering i morgen tidlig ::)
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

BrandNew

Det kan nok ta noen dager før du får treff. Virker som at det først kommer etter at bilen er levert til UECC terminalen. Da vil du få opp «TERMINAL RECEIVED". Det kan ta opp til 3-5 dager.

Min ankom Drammen på mandag og jeg har fremdeles ikke fått Final invoice. Jeg har inventory da og venter telefon for endelig dato for utlevering.

geear

Sitat fra: loiphin på torsdag 16. november 2017, klokken 22:20
Sitat fra: gr på torsdag 16. november 2017, klokken 22:12
Har ikke fått final invoice.  ::)

Får man mail når den kommer?

You looked in your mytesla documents?
Jepp. Ingen oppdateringer der siden bekreftelse 9. august.

HowieX

Jeg har heller ikke fått noen final invoice, verken på epost eller i My documents. For øvrig har alle andre dokumenter i My documents forsvunnet på merkelig vis. Det skjedde rett etter at jeg hadde fått "grønn" på alle oppgavene (forsikring, førekort osv).
Tesla Model X 75D - Pearl White 5 Seter, sort vegan med karbon, Premium og oppgradert autopilot - levert lørdag 2. desember 2017
Kia Soul EV 2016
BMW 525d Xdrive Touring 2012 (solgt)

Somni

Min bil kom til Drammen 13.11 og venter fortsatt på final invoice. DS sa jeg skulle få det når bilen ankom Brumunddal.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Bauer

Fikk ny status i dag.

Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa.
Beregnet leveringstid: Sen november - desember.

Hvis jeg har forstått riktig så skal den til zeebrugge for så å bli lastet på en annen båt som går til drammen?
Kan jeg spore båten nå? eller må jeg vente til den har blitt lastet om?
Hvor lang tid pleier den å bruke over dammen?

arthur_ols

Dere som har fått treff på UECC og/eller Final Invoice; hvilken dato har dere på deres estimerte leveringsvindu også kalt "toukersintervall"? Jeg har 30.nov-14.des og ikke fått noe treff hos UECC eller invoice, så lurer på om de med litt tidligere intervall går på skipet på lørdag, mens vi senere må vente til neste skip. Nå fungerer ikke Tesla.com heller (pga liveshow i natt?), så jeg får ikke oppdatert annen hvert minutt  :'(
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

oysts

Fikk første treff på uecc i går på min X. Den er nå lastet på Arabian Breeze og på vei til Drammen. Bilen kom til Europa 1. november. Den har altså stått 16 dager i Zeebrugge. Utleveringsintervallet er fortsatt 19.nov - 3. des.

Ikke fått final invoice enda....

oleredv

Sitat fra: arthur_ols på fredag 17. november 2017, klokken 09:02
Dere som har fått treff på UECC og/eller Final Invoice; hvilken dato har dere på deres estimerte leveringsvindu også kalt "toukersintervall"? Jeg har 30.nov-14.des og ikke fått noe treff hos UECC eller invoice, så lurer på om de med litt tidligere intervall går på skipet på lørdag, mens vi senere må vente til neste skip. Nå fungerer ikke Tesla.com heller (pga liveshow i natt?), så jeg får ikke oppdatert annen hvert minutt  :'(

Har leveringsintervall 19.11 - 03.12, final invoice har leveringsestimat 30.11. Har ingen sporing på bilen etter den kom til Zeebrugge (01.11), mistenker at den går med båt til Hirtshals og Fjord Line derifrå til Bergen.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

BrandNew

Ingen nyregistreringer av Tesla hittil idag?? Bug i teslastats eller er alle i Tesla på seminar? Litt tidlig helg kanskje?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gurjs

Jeg har intervall 30 NOV. - 14 DES. Fikk fnal invoice igår kveld, 5 desember som estimat. Grand Sapphire er på vei til Bremerhaven nå, kanskje den tar en tur innom Drammen etter det?
Tesla Model S - Bestilt 31.08.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA