Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

TeslaModelX

Njaa, spørs om det ikke er noe rusk her. Men jeg har fortsatt bare APH2, mens jeg ser mange skriver de har fått APH3. Så håper egentlig at min ikke produsert enda slik at jeg får APH3 :P

Hrc

Jeg bestilte TMX 75 den 10. august og bekreftet 15. august. Fortsatt planlegges den produsert og leveres november tidlig desember i følge My Tesla. Pratet med selger i dag og han sa at bilen er produsert.

krokus

Bekreftet 30. august (Model S 75D), og den ble endret i går til "I produksjon" og tildelt VIN. Estimert levering: Sen nov - desember.
Selger hos Tesla sa på telefon til meg i dag at de skal prøve å få ut så mye som mulig i november, men at man kan innstille seg på desember og at det blir årets julegave.
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

geear

Hvis det blir desember så vurderer jeg seriøst å utsette registrering til januar.

CaZpaH

#34
Sitat fra: Hrc på mandag 11. september 2017, klokken 22:56
Jeg bestilte TMX 75 den 10. august og bekreftet 15. august. Fortsatt planlegges den produsert og leveres november tidlig desember i følge My Tesla. Pratet med selger i dag og han sa at bilen er produsert.

Hvis det stemmer så håper jeg min og er ferdig. Har samme status som din og ble bekreftet 11. August.

Stryk det. Min endret status i dag til å være i produksjon. Så en måned +1 dag fra bekreftet design til produksjon :-p
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Tesley

Min ble bekreftet 20. august, og endret status til "I Produksjon" den 25. august og levering "Sent oktober - november". Slik har det stått siden.

Snakket med min DS i går, bare for å finne ut av bilen ikke var produsert, de visste ikke når den ble produsert og at levering var tidligst desember. MyTesla er mer en plage enn hjelp for kundene spør du meg.
S75D - bekreftet 20. august

geear

Andre enn meg med bestilling fra første halvdel av august som fortsatt ikke har hatt statusendring på MyTesla? Bare planlagt for produksjon. X75.

Breezec

2022 Model 3 Performance

Hrc


TeslaModelX

Min har status "i produksjon". Men slik har den stått siden 23 august. Så ser på den statusen som rent tull.
Ringte DS for å høre om status, og da var den fortsatt ikke produsert, men planlagt produsert i slutten av måneden.
Går ikke akkurat fort i svingene.

Vurderer seriøst inventory-bil istedenfor.

Mats JB

Sitat fra: ModelS på fredag 15. september 2017, klokken 10:48
Min har status "i produksjon". Men slik har den stått siden 23 august. Så ser på den statusen som rent tull.
Ringte DS for å høre om status, og da var den fortsatt ikke produsert, men planlagt produsert i slutten av måneden.
Går ikke akkurat fort i svingene.

Vurderer seriøst inventory-bil istedenfor.

Finner du en inventorybil med dine preferanser er det uansett billigere enn å vente. Jeg angrer på at jeg ikke hadde litt is i magen ift inventory.
S75D 2017

ChrML

Min X100D ble bekreftet i går og har antatt leveringstid sent november-desember. Hvor realistisk har det brukt å vært?

geear

Sitat fra: ChrML på søndag 17. september 2017, klokken 13:32
Min X100D ble bekreftet i går og har antatt leveringstid sent november-desember. Hvor realistisk har det brukt å vært?
Min har samme estimat, og den ble bekreftet 09. aug og er enda ikke produsert i følge MyTesla. Altså snart seks uker siden, så om logistikken var riktig ville din ligge 6 uker lenger bak enn min.. hvem vet, logistikk og kommunikasjon er ikke akkurat Tesla sine sterkeste sider.

ystis

Hei

Min X75D vart bekreftet 05/09, estimert leveringstid er desember - tidlig januar ifølge MyTesla
Model YP 22-
X75D 17 - 22
S85D  15 - 17

ChrML

Sitat fra: gr på søndag 17. september 2017, klokken 14:41
Sitat fra: ChrML på søndag 17. september 2017, klokken 13:32
Min X100D ble bekreftet i går og har antatt leveringstid sent november-desember. Hvor realistisk har det brukt å vært?
Min har samme estimat, og den ble bekreftet 09. aug og er enda ikke produsert i følge MyTesla. Altså snart seks uker siden, så om logistikken var riktig ville din ligge 6 uker lenger bak enn min.. hvem vet, logistikk og kommunikasjon er ikke akkurat Tesla sine sterkeste sider.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA