Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

THE

Så den forsvant raskt ja, men jeg tar nok levering på onsdag som planlagt. I alle fall en eller annen  som har gjort en god handel i dag.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

ModelS_Oslo88

Da dukket mange av de inventory bilene opp på Tesla nettsiden...

Nasatech

Har endret http://www.itanywhere.no/inventory.php så man ser konfig på bilene ved å holde over linjen med musen.

Mats JB

Spent på hva de gjør med bilene uten luft.. sende på vraken ?
S75D 2017

Nasatech

Sikkert mange som vil ha det :) Svigerfar kjøpte nettopp

spirrevipp

Jeg valgte bort luft når jeg kjøpte S, har ikke savnet det de snart 9 månedene /18k jeg har hatt bilen.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

DrNox

Sitat fra: Nasatech på onsdag 20. september 2017, klokken 17:41
Har endret http://www.itanywhere.no/inventory.php så man ser konfig på bilene ved å holde over linjen med musen.
Synes du har gjort en veldig god jobb :+1:

ModelS_Oslo88



Meldola

Får du opp riktige seter på S? alle bilder er med de gamle tekstilsetene og lyst innertak.
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Nasatech

Sitat fra: Meldola på torsdag 21. september 2017, klokken 10:55
Får du opp riktige seter på S? alle bilder er med de gamle tekstilsetene og lyst innertak.

Bruker bildene som Tesla lager for meg når jeg sender kodene til bilen. Skal være riktig så lenge Tesla har riktig.

Meldola

Stemmer ikke helt overens hos meg men, se vedlegg.
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Meldola

Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Nasatech

Jeg ser det. Taket også. Merkelig. Skal se på det. Model X ser ut til å stemme.

Nasatech


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA