Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: ModelS på tirsdag 21. november 2017, klokken 13:19
På Teslastats, er det noen grunn til at registeringsnummeret er "sensurert"? For dersom man vil finne det støtter statens vegvesen også oppslag på VIN, noe som gjør at man også får opp registreringsnummeret.

Ikke bare det. Du kan trykke på nummeret så har jeg lagt link direkte til Vegvesen.no :)

Men, det var Tesla som ville ha det sånn. Var så mange som ble kontaktet av russere når bilene ble registrert og spurt om de ville selge. Var nok større problem da jeg lanserte siden enn nå. Da jeg lanserte hadde Tesla Model X nettopp kommet.

TeslaModelX


Nasatech

Har forresten lagt til e-post varsling på https://teslainventory.teslastats.no/ slik at man får e-post om det kommer nye biler i listen. Dette gjelder det landet man søker på og man kan regge seg på flere land.

Kjører e-post varsling 3 ganger om dagen og bilene blir bare varslet om 1 gang.

emurof

#258
Hva skjer egentlig med inventory-biler av gammel modell når det kommer ny/oppgradert modell? Faller de mye i pris?

Hadde det gått an å filtrere på maks/min-pris på denne siden, forresten? Og gjøre så varsling på e-post kun skjer når noe matcher filteret man har satt?

Nasatech

Sitat fra: emurof på lørdag 21. april 2018, klokken 21:25
Hva skjer egentlig med inventory-biler av gammel modell når det kommer ny/oppgradert modell? Faller de mye i pris?

Hadde det gått an å filtrere på maks/min-pris på denne siden, forresten? Og gjøre så varsling på e-post kun skjer når noe matcher filteret man har satt?

Har tenkt på det med filteret, men dette er ikke jobben min så jobber med den når jeg har tid

Har 2-3000 besøkende om dagen og null som har brukt min referral i 2018, så motivasjonen er deretter

Har i tillegg mange som spør om biler, pakker oppfølging osv. men bruker referral fra andre. Forstår at man må bruke referral når en i familien har, men prioriterer da selv å være sammen egen familien og barn i stedet for å programmere på fritiden og svare på spørsmål.  Derfor det er lite forandring på siden

emurof

Skjønner. Pussig at det er så få som bruker koden din da. Skulle tro folk ønsket gratis superlading :o

Noen som aner noe om hva som skjer med eksisterende inventory når det kommer nye oppgraderinger? Faller de i pris, eller sklir bare de nyere modellene "stille" ut i markedet uten å påvirke det som er i inventory fra før?

Mats S.

Så ikke ut til at det var noe særlig prisfall nå når det kom ny mcu eller med AP 2.5.

Kramzz

Er nok ingen som bruker koden din når enkelte bruker skitne metoder, som å betale folk for å bruke koden sin
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

mrdain

Sitat fra: eKramer på mandag 23. april 2018, klokken 05:55
Er nok ingen som bruker koden din når enkelte bruker skitne metoder, som å betale folk for å bruke koden sin syns det er rart at det er lov!
Det er ikke det.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


Nasatech

Sitat fra: eKramer på mandag 23. april 2018, klokken 05:55
Er nok ingen som bruker koden din når enkelte bruker skitne metoder, som å betale folk for å bruke koden sin syns det er rart at det er lov!

Enig der. Og snakker mye med salg på Tesla. De vet om mange av de som betaler. De følger med på forum og Facebook. Sist nå forrige uke hjalp jeg en som sa han skulle bruke min kode. Han fikk hjelp med forskjellige biler, pakker osv. Jeg satt han i kontakt med en selger på Tesla og han var fornøyd.

Så ringte selgeren og kunne informere at han ikke brukte min kode. Han har ikke lov til å si hvem han brukte men han mente det var en som byttet koden i utstyr og de var klar over at han gjorde det :(

Litt kjedelig når man jobber så mye med det.


Kramzz

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Nasatech

Har oppdatert siden for en stund siden slik at man får e-post når det kommer nye bilder. Har da kun hadd e-post med at mye biler er registrert, men nå har jeg oppdatert så det kommer e-post med bilde av bilene osv. Håper dere liker det :)


https://youtu.be/p9HsEiAM_C8

Kramzz

Godt jobba her!! Lykke til med siden :D Håper folk bruker din kode fremfor de som betaler folk for sin :+1:
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Nasatech

Sitat fra: eKramer på lørdag 16. juni 2018, klokken 21:53
Godt jobba her!! Lykke til med siden :D Håper folk bruker din kode fremfor de som betaler folk for sin :+1:

Takk! Håper på det beste :)

sorteorm

Var innom Tesla i dag for å høre om det hadde en fullpakket S75D, fikk skrevet ut tilbud men ser at det ikkje er noe billigere enn å konfigurere selv online, er det vanlig? Vil ha en hvit men dessverre så er det ikke noen ute på siden per dato


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA