Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Navigasjonsinnstillinger

Startet av trinesus, tirsdag 29. august 2017, klokken 12:10

« forrige - neste »

trinesus

Hvor i alle dager endrer man på innstillinger på navigasjon? Hun dama i bilen vår (navigasjonsstemmen) vil ha oss til å kjøre helt idiotiske veier. Satte den på en dag for å sjekke, og hun mente jeg ville bruke 6 timer på turen. Jeg brukte 2 timer når jeg kjørte strake veien.
Har testet litt mer og tror kanskje hun vil ha oss unna bomstasjoner. Det er jo lite praktisk i Norge, så da lurer jeg på hvordan jeg får endret det? Har prøvd litt på bilen, men ikke funnet ut av det :)

Har en 2017 PHEV.

gspott

2017 med innebygd navi? Ikke navi via telefon?


Sent from my iPhone using Tapatalk

trinesus

Sitat fra: gspott på lørdag 02. september 2017, klokken 16:29
2017 med innebygd navi? Ikke navi via telefon?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Innebygd ja :)

VanillaBean

Jeg kjenner ikke navigasjonen i Outlander, men i andre biler kan man blant annet velge å unngå motorvei, unngå bomvei, etc. Kan det være at noe slik har blitt krysset av hos deg?
iMiev siden september 2013.

trinesus

Sitat fra: VanillaBean på lørdag 09. september 2017, klokken 11:33
Jeg kjenner ikke navigasjonen i Outlander, men i andre biler kan man blant annet velge å unngå motorvei, unngå bomvei, etc. Kan det være at noe slik har blitt krysset av hos deg?

Jupps. Var det, men jeg skjønte bare ikke hvordan jeg skrudde det av. Fikk fiksa det til slutt da. Tok bare en liten evighet  :)

espenri

Siden vi er på et forum og dette tydeligvis ikke er intuitivt, kunne du delt hvordan du løste det?
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA