Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva tenker folk om denne?

Startet av kulekaren024, torsdag 04. januar 2018, klokken 23:05

« forrige - neste »

kulekaren024

Hva tenker folk om denne elsykkelen? Synes man får veldig mye for pengene. Den ser også veldig kul ut og er praktisk i og med at den er sammenleggbar. Hva tenker folk?
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=73128654

elekTrond

Ukult med spam  :-1: :police:

Men disse to modellene er ganske fine ... 8)
"redtop" blondie

Vær så god. Der har du mine to eurocent.  :angel:
'13 Mjau

elbikefun

Sitat fra: kulekaren024 på torsdag 04. januar 2018, klokken 23:05
Hva tenker folk om denne elsykkelen? Synes man får veldig mye for pengene. Den ser også veldig kul ut og er praktisk i og med at den er sammenleggbar. Hva tenker folk?
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=73128654

Ikke for å være negativ; men gir her min hjertens mening:

Kvaliteten på sykkelen vil i beste fall være opp mot "Biltema"/ "Clas Ohlson"-standard. Heller under disse enn over vil jeg tro. Dette er opplagt en "Kina-sykkel". Komponentene er av billigste type. Forvent derfor ikke "verdens beste batteri", eller andre høyt spesifiserte komponenter på den. Sannsynligvis er den ikke tilpasset "klimaet" på våre breddegrader ift. fukt og kulde.

Veldig merkbare egenskaper; er hvor stort og kraftig batteriet er; og hvor sterk og holdbar motor og gir er. På "billige" el-sykler; er det lett å bli skuffet. Man får egentlig det man betaler for ...

Mitt beste råd; er å se og prøve sykkelen før kjøp. Prøv den med fulladet batteri; helst i litt kupert terreng. Det er i oppoverbakkene du virkelig vil verdsette en god el-sykkel ;-)

Om du vurderer en sammenleggbar modell som dette; regner jeg med at det er en grunn for dette. Generelt sett; vil en stivrammet elsykkel med store hjul; gi bedre og mer effektiv sykkelopplevelse.


-Elsykkel
-Sykkel-varehenger med motor og batteripakke

kulekaren024


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA