Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TM3 Premium

Startet av DrNox, fredag 25. august 2017, klokken 21:23

« forrige - neste »

DrNox

Siden ventetiden har blitt så vanskelig, har jeg begynt og orientere meg i Tesla-terrenget. S og X har jeg fått med meg, har bedre priser og en vidunderlig låneavtale. Har aldri tenkt tanken på å bruke så mye penger på bil før, men nå frister det virkelig. Vurdert forskjellige måter å løse opp i økonomien, osv ::)

Når jeg nå vet hva det koster å utstyre en S eller X, må jeg krype til korset å si meg enig med de som vil ha premiumpakken til TM3. Skinnseter, hifi-lyd, El-seter, og varme i alle setene er god nok grunn for meg :+1:
Kanskje Norgesversjonen blir enda litt bedre med AWD og noko attåt?

    Premium Upgrades Package - $5,000  x  USD 7.8 =37500Nkr
   
    Premium heated seating and cabin materials throughout, including open pore wood décor and two rear USBs
    12-way, power adjustable front seats, steering column and side mirrors, with custom driver profiles
    Premium audio system with more power, tweeters, surround speakers and subwoofer
    Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection
    Auto dimming, power folding, heated side mirrors
    LED fog lamps
    Center console with covered storage and docking for two smartphones



S4e

Det blir spennende å se hva som blir norske priser. Hvilke erfaring har dere med Tesla på S og X? Runder de opp på grunn av norsk betalingsvilje og avgiftssystem, eller brukes en fair kurs med litt sikkerhetsmargin?

Premium er nok en no brainer for de fleste. Eneste jeg lurer på er glasstak om vinteren. Hvilke erfaringer har X eiere?
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

anorway

Til info hvis du ikke visste det så er det kommet norsk info om Model 3 på Tesla sine sider.

Premium oppgraderinger


- Premium oppvarmede seter og kabinmaterialer i hele interiøret, inkludert tredekor med synlige fiber og to bakre USB-porter
- 12-veis, elektrisk regulerbare forseter, ratt og sidespeil, med tilpassede førerprofiler
- Kraftigere premium lydsystem, diskanthøyttalere, surround-høyttalere og subwoofer
- Farget glasstak med ultrafiolett og infrarød beskyttelse
- Autodimmende, innfellbare, oppvarmede sidespeil
- LED-tåkelys
- Midtkonsoll med dekket lagringsplass og dokking for to smarttelefoner

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA