Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor lenge får Tesla bruke "ny bilprodusent"-kortet sitt?

Startet av geear, tirsdag 22. august 2017, klokken 10:19

« forrige - neste »

morpheos

Skuffet over at vi ikke får realtime GPS-tracking av båten, vibrasjonsvarsling på containeren og menyen ombord (vil ikke at noen skal spise ertesuppe og fiser i nærheten av bilen min...)

NOEN MÅ GÅ!

TeslaMartin

Altså, oppi alt det negative så må jeg si at min opplevelse med kjøp av CPO 2014 P85+ er knallbra.

De strakk seg for utlevering i Skodje, fikset småplukk og var generelt svært hyggelige. Kjørte bilen hjem til Oslo, og her har jeg fått knallbra service av Skøyen på ting som dukket opp etter ulevering.

De svarer på mail på et par timer, rydder opp, og prøver å imøtekomme alle mine ønsker på en god måte.

Kudos fra meg til Tesla på oppfølging, service og innstilling til noen som kjøper en 3 år gammel Tesla. Mins kal inn for en smørbrødliste den 26 Sep, og jeg er ikke bekymret for det :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA