Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det noe poeng å sitte på en reservasjon?

Startet av tut, onsdag 09. august 2017, klokken 08:40

« forrige - neste »

georglu

Sitat fra: Måkemannen på tirsdag 15. august 2017, klokken 17:59
Sitat fra: stefse på tirsdag 15. august 2017, klokken 17:38
Da var Teslaen også reservert. Fikk registreringsnr RN109 ett eller annet. Det betyr vel bare noen få hundretusen foran meg i køen, så det går nok fort  ;D
Velkommen i klubben! Reserverte også rimelig sent (i mai i år). Tror også det er lurt å ikke være blant pionerene. Kvaliteten blir nok bedre etterhvert, samt selvfølgelig flere tilgjengelige opsjoner.

Ingen i Norge kommer til å være blant pionerene. Vi får bilene våre minst ett år etter førstemann.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

DrNox

Går ut i fra at de som er ekstra glad i biler setter stor pris på å være først i køen. Da kjører man rundt i en bil som ingen andre har.
Smaker litt på følelsen med min E-golf, som jeg synes er en veldig god bil å kjøre, samt at den er brukervennlig med ok plass + at den er pen. Med når jeg treffer 20 andre E-golfer på en liten time..

Hadde ikke trodd det, men kanskje jeg liker å kjøre noe stilig som andre ikke har. :-[
Økonomien min er likevel slik at dette er en faktor, som jeg ikke kan la styre mitt (økonomiske)-liv. Men jeg tror de som står i køen nå og hopper på LongRange, vil kunne glede seg over en bil som ingen andre har.  :)

Klykken

Du hadde vel ikke trodd at du ville være unik med en Golf? ;D "norges mest solgte bil"...... hehe

Tror heller ikke noen vil være alene med TM3 særlig lenge, annet enn kanskje de som får den først. Men det er kun i en begrenset periode.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

DrNox

 ;D

Det skal bli spennende å se hvor mange TM3 det kommer til Norge.

Olemann


Det største poenget med å sitte på en reservasjon er vel at man har bidratt med kr. 10.000.- slik at Hr Musk får laget denne bilen....altså en form for sosialt ansvar  :)

bno

#65
Sitat fra: Klykken på torsdag 17. august 2017, klokken 13:33
Du hadde vel ikke trodd at du ville være unik med en Golf? ;D "norges mest solgte bil"...... hehe

Tror heller ikke noen vil være alene med TM3 særlig lenge, annet enn kanskje de som får den først. Men det er kun i en begrenset periode.
Da er det litt anderledes med AE er min erfaring. Alt fra naboer med Leaf, I3 og P85 samt på ladeplasser m.v. Men har ikke tenkt over det igrunnen. Bryr meg lite om den slags, pokker jeg liker teknologi og dingser. Når jeg på toppen av alt kan vise fossil produsentene fingeren da er det jaggu meg bra. Dette siste er viktigere for meg så arrogante der er og sitter der i salgspalassene sine og vært nedlatende til Tesla. Håper den blir pokkers så sur nedtur. Ja, det er en compliance bil, men helelektrisk endog elektrisk som de har produsert med sterk misnøye.

DrNox

#66
Liker Tesla og Nissan mtp at de har dratt i gang "E-kappløpet". Alle de andre deltakerene deltar mot sin vilje..
Minst liker jeg produsenten til AE, men med 60kw-batteri er bilen i toppen av E-bilene. Ikke lett å få mer for pengene. Edit: Regner ikke med TM3 siden den ikke har kommet, til Norge i hvert fall.

bno


...

Var litt i tenkeboksen på om vi kom til å ta ut Model 3. Etter en liten diskusjon med samboer blir det til at vi går for Model 3. Får bare håpe ventetiden som tidlig reservasjonsholder ikke blir så lang :D Det blir uansett gøy å ha to stk Tesla i gården fremover.

indianrunner70

Tja, tror ikke det betyr så mye basert på info ifm levering. Høres ut som fabrikken produserer per land etter hver stat i US har fått sine...det er forsåvidt greit da småfeil og annet plukk kan lukes bort før produksjon til Norge settes i gang.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA