Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Renault Twizy 2013 selges - kr 47.000,- (pluss omregistrering) - SOLGT

Startet av jsher, lørdag 05. august 2017, klokken 08:36

« forrige - neste »

jsher

Selger en utrolig morsom 2 seter som har gitt meg mye glede bak rattet. Det er synd bilbehovet mitt har endret seg.

Dette har vært en trofast venn i 2 år. Den har vært brukt til daglig jobbpendling, samt besøke
familie og venner i nabobyen.

* Bilen er delvis lydisolert
* Det er montert tetningslister under dørene
* Jeg har lagt teppe i kupeen. (Sort verandateppe)
* Forsterker med 1 høyttaler som du kan koble til   din mobil / mp3 spiller via jack kabel
  (Se bilde av volumknott)
* Jeg har skiftet bremseklosser på alle hjul nå i juli
* Samtidig med skifte av bremseklosser skiftet jeg også   giroljen

Bilen selges med piggfrie vinterdekk på felg, samt sommerdekk uten. Nye aluminiumsfelger til bilen kan bestilles fra utlandet til £60 per stk. pluss frakt om ønskelig.

Twizy er registrert som MC, men kjøres på vanlig bilsertifikat.

* Toppfart 83 km per time. (Sperret elektronisk).
* Airbag i rattet
* Ladetid: 3,5 timer
* Rekkevidde på 90 km (ihht. NEDC-normen).
* Rekkevidden etter mitt kjøremønster har vært  ca. 65 km på sommer og ca. 45 km på det kaldeste
  på vinteren. Som andre elbiler påvirkes rekkevidden av kjørestil og hastighet.

Ladekabel er montert foran i bilen, og du lader direkte via en vanlig 220v stikkontakt.
(Det er mulig å anskaffe en overgang så du kan lade på type 2 ladestasjoner.)

* Batterileie er kr 439 pr. måned ( Kjøpet forutsetter overdragelse av batterileien til ny eier.)
* Årsavgiften er på kr 450

Pris: kr 48.500,-

sven erik


Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

jsher

Jeg legger til noen punkter, så kan dere vurdere på nytt om dere synes bilen blir dyr:

* Verdifall
* Rentekostnad etter skatt
* Forsikringskost
* Årsavgift
* Drivstoff-forbruk
* Servicekostnad
* Reparasjonskostnad
* Vedlikehold


sven erik

om en kjøper en miev 4 seter til 50 eller 60 tusen har du det samme uten batterileie  batteriene taper seg omtrent ikke 

svingen

Er vel litt som buddy biler det her,folk kjøper den pga den er kul/gøy :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA