Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering september - oktober 2017

Startet av SUNPWRD, fredag 04. august 2017, klokken 13:58

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Bekreftet 20.7, status endret i dag til mellom 14 sept-28 sept, virker jo som litt Lotto dette med leveringstiden....   8)

Nasatech

Husk å legge inn VIN her, så får dere Mail når bilen blir registrert: http://www.itanywhere.no/vin.php

tossa

Bekreftet 6. aug, fikk først estimert levering okt-nov, flyttet nå til sept-okt og tesla delivery bekreftet at jeg kan forvente levering sent i sept. Dette gikk raskere enn forventet! :)
- 2017 Tesla Model S 75D - bestilt
- 2017 BMW i3 Fully Charged - solgt
- Tesla Model 3 reservert (31/03/16)

Gjespen

Sitat fra: tossa på mandag 28. august 2017, klokken 17:54
Bekreftet 6. aug, fikk først estimert levering okt-nov, flyttet nå til sept-okt og tesla delivery bekreftet at jeg kan forvente levering sent i sept. Dette gikk raskere enn forventet! :)
Nice! Hvilken status i MyTesla?

tossa

SitatNice! Hvilken status i MyTesla?

Jepp ;D
Den endret seg fra "I produksjon" til "Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA" I dag.
- 2017 Tesla Model S 75D - bestilt
- 2017 BMW i3 Fully Charged - solgt
- Tesla Model 3 reservert (31/03/16)

1000kwh

Sitat fra: tossa på mandag 28. august 2017, klokken 17:54
Bekreftet 6. aug, fikk først estimert levering okt-nov, flyttet nå til sept-okt og tesla delivery bekreftet at jeg kan forvente levering sent i sept. Dette gikk raskere enn forventet! :)
Bekreftet 5/8 og min er fortsatt i produksjon :O

steam

Sitat fra: 1000kwh på mandag 28. august 2017, klokken 22:12
Sitat fra: tossa på mandag 28. august 2017, klokken 17:54
Bekreftet 6. aug, fikk først estimert levering okt-nov, flyttet nå til sept-okt og tesla delivery bekreftet at jeg kan forvente levering sent i sept. Dette gikk raskere enn forventet! :)
Bekreftet 5/8 og min er fortsatt i produksjon :O

Jeg bekreftet 31/7 og er fortsatt i produksjon...
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Nasatech

Kan det være at de sparer opp biler og prøver å skape en "all time high" måned? Har en referral som ble bestilt i mai. Snakker med han nå. Han har fått levering i september!

Gordon Retriever

Ja, det virker som om september bygger opp til en stor Tesla-måned:  Bestillinger fra tidlig i sommer er ennå ikke levert, mens  flere som bekreftet i august har fått antydet levering i slutten av september.  Det kan bli en travel måned for Tesla-ansatte...  ;D

nie

Sitat fra: Nasatech på tirsdag 29. august 2017, klokken 07:54
Kan det være at de sparer opp biler og prøver å skape en "all time high" måned? Har en referral som ble bestilt i mai. Snakker med han nå. Han har fått levering i september!
Jeg bekreftet 7.aug og har utlevering september/tidlig oktober. Ferdig produsert for en drøy uke siden.

Godt mulig at de prøver seg på en "all time high" men Tesla har vel en dårlig track record med slike konsentrerte leveranser. Personlig setter jeg iallfall lite pris på å være med på rekordforsøket

AirCanada

Ditto! Fikk først oppgitt levering end oktober fra selger/servicekontor. Deretter endret Mytesla til oktober/tidlig november. I dag endret det seg til september/tidlig oktober.

Mest lyst til å tro at det er "fake news".
TMS 75D (levering oktober 2017)

geear

Antar det er flere med leveranse i denne tråden som får den gamle 7-seterløsningen på TMX. Min bestilte X75 i midnight silver metallic ser ut for å være en av de første som har blitt tvunget over på den nye nedleggbare seteløsningen. Er det noen som kan være interessert i et bytte?

mack_

En kompis som bestilte mx noen dager etter meg har fått framskyndet leveringen OG får nå info om at bilen er lastet på båt. Flere som har fått lastet på i dag? Min ms står det at fortsatt er i transitt til havnen, men fortsatt med levering september/tidlig oktober.

Gordon Retriever

Har noen oversikt over hvilket skip som har lastet Tesla i Baltimore siste døgn?

steam

Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 30. august 2017, klokken 18:25
Har noen oversikt over hvilket skip som har lastet Tesla i Baltimore siste døgn?

Baltimore? Sender Tesla biler med båt derfra? Hvilket selskap er det som frakter derfra?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA