Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering september - oktober 2017

Startet av SUNPWRD, fredag 04. august 2017, klokken 13:58

« forrige - neste »

Sjaugen

Har stått Tilburg på min en god uke. Bekreftet 06.07. Satser på at den er på en båt nå
2017 S 75D

Bushy

Da har min 75D bekreftet 0607 endret status til på vei til havn
S75D sept. 17

spirrevipp

Sitat fra: sjossang på søndag 06. august 2017, klokken 23:54
Min endret nettopp tidspunkt for levering fra "september - tidlig Oktober", til "Sent i august - september".

Min er også ferdigprodusert og endret til sent i august - september. Tror den var sent september - oktober tidligere. Jaja, tar nå alt som står der med en klype salt, så får bilen komme når kommer...
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

sjossang

Så lenge det ikke blir et antiklimaks å motta bilen så får vi bare nyte ventetiden. Som å glede seg til jul, bursdag og skolefri på en gang!

Min er på vei til havn, og noen har sagt det går en båt fra Long Beach 13. august. Er min på denne båten, har jeg et håp om å få den før vi skal kjøre Oslo - Stavanger den 30. september.
Y LR hvit/hvit

ModelS_Oslo88

Min endret seg til ferdigprodusert med forventet levering sent august/sept  :o

Det virker jo ganske usannsynlig at den kommer allerede i august/sept, lurer på om det er en MyTesla bug?

Shit, må forte meg med å selge bilen nå!

morpheos

Hvis den er ferdig produsert nå så er det ikke mulig med levering i august i alle fall. Den bruker noen uker over dammen, også skal den fra Belgia til Norge, og deretter skal den klargjøres etc. etc.

Nasatech

Skrev dette i en annen tråd også, men det var oktober/november.

Svigerfar bestilte 7. juni og da vi pratet med Tesla i går så kunne de fortelle at den er på båt rett utenfor Island. Den er estimert til levering 1. september. Står fortsatt sent august på MyTesla.

Trikkern

Sitat fra: Nasatech på fredag 18. august 2017, klokken 09:00
Skrev dette i en annen tråd også, men det var oktober/november.

Svigerfar bestilte 7. juni og da vi pratet med Tesla i går så kunne de fortelle at den er på båt rett utenfor Island. Den er estimert til levering 1. september. Står fortsatt sent august på MyTesla.

Sikker på at det ikke var utenfor Irland?  :D hvis den er utenfor Island har den jo kjørt en merkelig rute?  ;D
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

Nasatech

Sitat fra: Trikkern på fredag 18. august 2017, klokken 09:18
Sitat fra: Nasatech på fredag 18. august 2017, klokken 09:00
Skrev dette i en annen tråd også, men det var oktober/november.

Svigerfar bestilte 7. juni og da vi pratet med Tesla i går så kunne de fortelle at den er på båt rett utenfor Island. Den er estimert til levering 1. september. Står fortsatt sent august på MyTesla.

Sikker på at det ikke var utenfor Irland?  :D hvis den er utenfor Island har den jo kjørt en merkelig rute?  ;D

Nja. Jorden er tykkere på midten, så de kjører så langt Nord som mulig for å spare tid. Der var derfor Titanic sank ;)

Bilen skulle direkte til Norge, i følge Tesla. Ikke innom Nederland først. Kan være feil, men var det de sa til oss.

makki

Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.

sjossang

Sitat fra: suleman1 på søndag 20. august 2017, klokken 14:45
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.

Samme status har jeg hatt siden begynnelsen av august. Står fortsatt levering "sent august - september".
Y LR hvit/hvit

sjossang

Jeg er jo av den utålmodige typen, så jeg sendte en melding til Delivery. Bilen min venter på båt i USA, og blir sendt "snart". Sjekket MyTesla i dag, og der står det estimert utlevering 14.09 - 28.09.

Krysser fingrene for at det stemmer, men spørs om det holder hvis bilen ikke engang er sendt fra USA!
Y LR hvit/hvit

makki

#27
mytesla alltid er sen med status oppdatering, sikkert bilen allerede er på vei til Belgia med talisman.

MyMuffin

I dag endret bilen min seg til ferdig produsert. Est. September - early october (siste dagene har den vekslet mange ganger mellom September - early october og October - early november.

2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Sjaugen

Ser ikke ut som jeg har sånn superflaks. Hadde håpt at jeg også hadde fått et sån intervall by now.
Bekreftet 06.07. S75D med delskinn, solid black, glasstak og vinter av hardware-tilvalgene
2017 S 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA