Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering september - oktober 2017

Startet av SUNPWRD, fredag 04. august 2017, klokken 13:58

« forrige - neste »

SUNPWRD

Jeg bekreftet min 7.7 og den endret status til bygget og i transitt til havnen. Noen som vet hvilken / hvilke båter som september - oktober bilene trolig kommer med på?
Citroën C-Zero 2017
Tesla S75D 2017

4kWp solceller på tak hjemme og hytta

Ex: Tesla X Long Range 2020 (42000km 2 år)
      Kia Soul EV 2016 (65000km 5 år)
      Citroën C-Zero 2014 (50000 km på 3 år)

sjossang

Slenger meg på denne. Min ble bekreftet 11.07 og står fortsatt i produksjon.

Da vi bestilte ble vi "lovt" at den ville bli levert i september, og på MyTesla så det slik ut til den kom i produksjon. Nå står det september - tidlig oktober.
Y LR hvit/hvit

SUNPWRD

Det blir spennende å se om vi rekker september. Det hadde passet utmerket for meg da vi kunne tatt en høstferie tur med ny bil.

Uansett kommer nok disse med på samme båt.
Citroën C-Zero 2017
Tesla S75D 2017

4kWp solceller på tak hjemme og hytta

Ex: Tesla X Long Range 2020 (42000km 2 år)
      Kia Soul EV 2016 (65000km 5 år)
      Citroën C-Zero 2014 (50000 km på 3 år)

makki

Bekreftet 17.07 og 04.08 kom i produksjon, levering slutten av sep- okt.

petterh

Bekreftet min TMS 18.7, står i produksjon enda...

Har forstått det slik at bilene transporteres fra Long Beach til Zeebrugge, og muligens med WWL? Går f.eks. en båt 13.8 (https://www.2wglobal.com/online-tools/support/schedules/)

Forhåpentligvis kommer min på denne :o


petterh

Eventuelt Bremerhaven?

Hadde vært kjekt med en guide/sticky anyone? ;)

Nasatech

Det er ikke mulighet til å tracke? Var det før, men ble borte. Så hørte jeg det var mulig igjen og nå er det borte igjen?

ModelS_Oslo88

Bekreftet 20.7, selgeren mente at november var mer realistisk, men på MyTesla står det slutten as sept/okt.. fikk en telefon fra Delivery NO nå på torsdag, de sier Tesla prøver alt de kan å få juli bilene levert i slutten av sept... stay tuned  8)

Nasatech

#8
Ok. Svigerfar bestilte 7. juni og den står fortsatt til august/september.

Og jeg ser at de som bestilte med min referral etter 17. mai fortsatt ikke har fått levert bilene sine.

SUNPWRD

I dag skiftet My Tesla status til: Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering.

Ryktet sier at dette trolig betyr at den er på en båt som nylig har forlatt USA...? Noen som har oversikt over hvilke skip som nettopp har forlatt USA?
Citroën C-Zero 2017
Tesla S75D 2017

4kWp solceller på tak hjemme og hytta

Ex: Tesla X Long Range 2020 (42000km 2 år)
      Kia Soul EV 2016 (65000km 5 år)
      Citroën C-Zero 2014 (50000 km på 3 år)

sjossang

Min endret nettopp tidspunkt for levering fra "september - tidlig Oktober", til "Sent i august - september".

Og nå som kona heller vil ha X75D istedenfor! Jeg vil heller ha S...
Y LR hvit/hvit

Nasatech

Sitat fra: sjossang på søndag 06. august 2017, klokken 23:54
Min endret nettopp tidspunkt for levering fra "september - tidlig Oktober", til "Sent i august - september".

Og nå som kona heller vil ha X75D istedenfor! Jeg vil heller ha S...

Da blir det to biler ;)

-Xee-

Sitat fra: sjossang på søndag 06. august 2017, klokken 23:54
Min endret nettopp tidspunkt for levering fra "september - tidlig Oktober", til "Sent i august - september".

Og nå som kona heller vil ha X75D istedenfor! Jeg vil heller ha S...

Nice! Når bekreftet du bestillingen? :)

sjossang

Y LR hvit/hvit

sjossang

Og i dag var bilen min ferdig i produksjon og i transitt til havnen!
Y LR hvit/hvit

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA