Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2 stk REVAi selges grisebillig

Startet av bongachalla, tirsdag 01. august 2017, klokken 22:27

« forrige - neste »

bongachalla

Ene er en sort Revai 2010-mod med "alt" utstyr, dieselvarmer, sentrallås m/fjernkontroll, skinnseter. stereo. Gått ca 8.000km

Andre er en "vanlig" grå Reva 2008 modell som har gått ca 11.000km. dieselvarmer. fjernkontroll. stoffseter. stereo.

Begge har blybatterier hvor batteriet er defekt. Ellers komplette. Tar ikke lenger lading.
Begge er uten skilter.
Står på grünerløkka i Oslo. Ta kontakt på tlf xxxxxxx

HNN

Hej, Jeg heter Henrik, bor i Danmark.
Jeg kunne godt være intersseret I dine Reva'er, Jeg har selv en 2004 Reva DC, men har I længere tid kigget efter AC modellen som er nyere og har længere rekkevidde.  Hvad forlanger/koster dine Reva'er?

Jeg er inkarneret gør det selv mand og har altid lavet/serviceret/repareret alle mine biler selv, men jeg er dog ved at blive lidt frustreret over hvor lidt info der er at finde over Reva G-wiz'en, ingen workshop manualer at finde/købe, ingen wiring diagrammer, reservedele er næsten umulige at finde, alt dybtegående information I teknikken I Revaen er som et lukket land? Alt skal man selv finde ud af på den hårde metode, <jeg har brugt mange timer for at få min egen DC model ud at køre og den kører faktisk hver dag nu, 40Km frem/bak til Job.

lastve

Hei.
Jeg har deler til Reva DC 2006 modell.
Gi meg en beskjed om hva du trenger så ser jeg etter om jeg har delen enda.
Mvh
Lasse
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

Dag Arne

Hei, er på jakt etter deler til Reva, da jeg har 2 stk. på veien som trenger litt TLC og ny lader... Kjøper gjerne begge Reva'ene hvis de fortsatt er til salgs. Send gjerne en mail til dag@dagarne.com hvis de fortsatt er for salg, da jeg ikke er så ofte på forumet.
REVA  2001-2003 sort
REVAi 2008-2011 blå, grå, sort. (7stk.)
REVA Lion 2010 sort. (2stk.) .
KEWET +div.

bongachalla


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA