Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bytte celler/batteri?

Startet av Arild Nilsen, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:25

« forrige - neste »

lenny36

Sitat fra: svingen på tirsdag 01. august 2017, klokken 18:59
Du bør få målt hva den laveste cellen er,mener hvis 1 er lav så blir hele bilen kortere rekkevidde på. Blir som en lommelykt med mange batterie og så er 1 dårlig. 1 celle koster ikke mye mener jeg undet 1000kr? Kan må med android tlf og blåtann sak på kjells. (Søk på canion her på forumet) har selv forsøkt å få flere kwh ved å bytte batteri det virker ikke lett/billig men bytte hele batteriet er nok mulig mener å ha sett trilling batterier til rundt 20 tusen og noen tusen får jobben bør det være mulig. Elbilmekken på fornebu er nok en kar som kan hjelpe her. Han har og bytta enkelt "batterier/celler" på trillinger.

Jeg har byttet enkeltceller på min Citroen C-Zero med godt resultat. Gjorde dette på elbilmek.


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA