Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilling av Kona

Startet av Counterpointer, lørdag 15. juli 2017, klokken 01:06

« forrige - neste »

geear

e-Golf har kun VP, ingen termostyring på batteriet. MEN VW sier de har valgt å bruke celler som normalt brukes i hybridbiler fordi de er laget for røffere bruk. Dette kan selvfølgelig hjelpe på levetid, spesielt i California, og er kanskje derfor de har den beste batterigarantien, men det gjør naturligvis ikke noe med rekkevidde vinterstid.

Oddaa

Fortsatt off topic: Autofil har testet rekkevidde ved å kjøre fire elbiler i samme testløype, til tomt batteri. Resultat:
i3: 219 km
Ioniq: 230 km
E-Golf: 248 km
Ampera-E: 409 km


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Spajderman

Neimen jøss. Istedenfor å skrive "O/T" og så komme med noe som er helt irrelevant for tråden, hvorfor ikke bare la være og skrive noe eller finne en annen tråd det er relevant for? Det er vel ikke en jævla pissekonkurranse det her?

shorizo

Hvor mye kostet denne bilen?
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 15. juli 2017, klokken 01:06
Sitat fra: AmocoCadiz på torsdag 13. juli 2017, klokken 01:33
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 12. juli 2017, klokken 23:33
Sitat fra: TM på onsdag 12. juli 2017, klokken 15:39
Sitat fra: telcontar på onsdag 12. juli 2017, klokken 14:57
Har skrevet kontrakt på elektrisk Hyundai Kona, får teste fossil utgaven i høst for å se om den faller i smak.
Satt deg på interesse-liste mener du vel ? Det er vel ingen som vil skriver kontrakt på Kona Electric ennå ?
Jeg har kontrakt !
Jeg har også kontrakt på 50kWh Kona.
@Knut Aulie: Ser at du har kontrakt på en 5D Kona. Lurer på hva de har tenkt levere da, ny type 5D batteri eller en bil med 5D totalopplevelse  ;)
Jeg har kontrakt på 64 kWh Kona

Hvis jeg skal ta en vill gjetning så er det nok antallet dører de synes er vesentlig å få med.

Den 50 kWh har nok bare 1 dør.......

Jorgensen

#19
Her er min kontrakt:

Fått mail fra Hyundai:

Ditt kønummer: 178
Ved å melde din interesse for KONA by Hyundai, har du fått tildelt et kønummer.
-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

Troald

#20
Jeg står på interessentliste hos Mobile Bergen. Ikke hørt et pip. De sover i timen.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

geear

Sitat fra: nix på onsdag 26. juli 2017, klokken 20:35
O/T, men vi får rutinemessig rundt 240-250km ut av Ioniq'en, uten spesiell sparekjøring.
Tallene blir igrunnen først interessante (les brukbare til noe) når dere kjører andre elbiler i akkurat samme rute med akkurat samme fart/kjørestil, vær og så videre...

Counterpointer

Sitat fra: shorizo på torsdag 27. juli 2017, klokken 11:40
Hvor mye kostet denne bilen?
Gjettepris på 379 tusen med vinterhjul til 15

Counterpointer

Sitat fra: Jorgensen på torsdag 27. juli 2017, klokken 12:23
Her er min kontrakt:

Fått mail fra Hyundai:

Ditt kønummer: 178
Ved å melde din interesse for KONA by Hyundai, har du fått tildelt et kønummer.
"Morsomt" at samme firma skriver 350 til deg og 379 til meg på samme bil....

Gordon Retriever


Trond.m

Det er bare å glemme prisen. Den er det ingen som vet, og jeg tror nok allle ender opp med samme pris til slutt. ( kanskje med unntak av ulik frakt og leveringsomkostninger)

Counterpointer


Jorgensen

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 27. juli 2017, klokken 22:07
Sitat fra: Gordon Retriever på torsdag 27. juli 2017, klokken 18:12
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 27. juli 2017, klokken 17:35samme firma skriver 350 til deg og 379 til meg

Ser an kunden, altså.  ;D
Første gang jeg har fått trynetillegg
Hehe, er vel bare en stresset selger som skriver ned noen tall :) Offisielle priser har jo ikke kommet ennå, så de betyr ikke så mye.
-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

...

Sitat fra: Spajderman på torsdag 27. juli 2017, klokken 00:23
Neimen jøss. Istedenfor å skrive "O/T" og så komme med noe som er helt irrelevant for tråden, hvorfor ikke bare la være og skrive noe eller finne en annen tråd det er relevant for? Det er vel ikke en jævla pissekonkurranse det her?
Oj, så sinna da.
Pleier å dukke opp slike på forumet inniblant.

Innlegget er fjernet.

Jorgensen

En kollega av meg satte seg på venteliste i går, og han fikk da et kønummer litt over 1700, så interessen er veldig stor for denne bilen.
-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA