Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mercedes kunstskinn

Startet av Mercedes B250E, mandag 17. juli 2017, klokken 23:47

« forrige - neste »

Mercedes B250E

Hva synes dere om kunstskinn? De er gode? Komfortabel? Jeg har en b250e med kunstskinn og jeg synes det er litt hardt å sitte på, jeg likte bedre med stoff... og jeg fant ikke ennå den beste posisjon for sette  heller, jeg prøvde å sitter lav,  jeg prøvde også sitter høyt.... men uansett hvordan jeg prøver å  justere settene , comforten er veldig langt fra Mercedesen E klasse hva jeg hadde før  :(

RickI

 :) har ikke erfaring med andre Mercedes biler, men seter i Audi q5 er mye bedre...
Der var noen i forumet som sa, at kvalitetsmessig b250e er mye bedre utført en TMS :o

1000kwh

De blir utrolig klamme! Jeg ville unngått kunstskinn og gått for stoff.

Pigeonbay

Deilig når ein har unger Mindre stress å vaske.

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


krl

Jeg var innom Mercedes i Kongsberg for et par-tre år siden. De hadde to stk. relativt nye E-klasse med ødelagt kunstskinn på førersetet. Det gikk i oppløsning/delaminerte på et vis. Og bilene hadde ikke gått over 100.000 km heller... Det ble sagt at B Electric har en ny type kunstskinn, men jeg tror det er best å holde seg unna slikt.

Softblue

Exclusive pack har ekte skinn. Etter å ha prøvd en demo med kunstskinn, så var jeg helt sikker på at det føltes ikke som skinn, mer som å sitte på en gummihanske. Jeg gikk derfor exclusive. Ellers hadde jeg heller valgt stoff.
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Gus1

Jeg har lyst kunstskinn. Er fornøyd. Eneste negative jeg kan komme på er den utrolig irriterende knikkelyden barnesetene lager i hver sving...
Gus1

2017 Mercedes 250e Electric Drive 
2014 Volkswagen e-Up!
2005 LandCruiser GX
1981 Toyota Crown SuperSaloon

PaulusA

Jeg er også fornøyd med kunstskinn. Enig i at setene er faste, men synes de er behagelige
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

rsomby

Sitat fra: Gus1 på lørdag 22. juli 2017, klokken 00:22
Jeg har lyst kunstskinn. Er fornøyd. Eneste negative jeg kan komme på er den utrolig irriterende knikkelyden barnesetene lager i hver sving...

Brett og legg et håndkle under setet. Gjort det selv og du hverken ser håndkle eller hører noen gnikkelyder  ;)

Pavel Kolotilov

Hei, jeg har en lys kunstskinn. Finner dem behagelig, men med to barn jeg tror jeg skulle ha valgt mørkt kunstskinn :-(
2017 Mercedes-Benz Electric Edition
2015 Nissan Leaf Acenta

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA