Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilt inventory bil, kan ikke se estimert leveringsdato

Startet av kh86, mandag 17. juli 2017, klokken 16:19

« forrige - neste »

kh86

Har bestilt en x90d som allerede var ferdigprodusert. Det jeg lurer på, er hvor i verden denne bilen befinner seg nå.
Det som står under Hva nå? er: "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model X."

Noen som vet om man ikke kan "spore" en inventory bil, slik man kan ved en helt ny bestilling ?

Hva er normalt og få i showroom discount?

KH


Nasatech

Sitat fra: kh86 på mandag 17. juli 2017, klokken 16:19
Har bestilt en x90d som allerede var ferdigprodusert. Det jeg lurer på, er hvor i verden denne bilen befinner seg nå.
Det som står under Hva nå? er: "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model X."

Noen som vet om man ikke kan "spore" en inventory bil, slik man kan ved en helt ny bestilling ?

Hva er normalt og få i showroom discount?

KH

Showroom discount kan være alt fra 10-80 tusen (som jeg har sett i hvert fall).

Når det gjelder sporing så kan du prøve å spore VIN. Sa selger noe til deg om hvor den var?

kh86

Mener han sa den stod i USA, med levering i august.
Vin nr, er det de siste 6 siffer i understellsnummer ?

Nasatech

VIN er hele understellsnummeret. De siste er bare serienummer for din bil.

krister461


Somni

Snakket med DS i dag, og det er en del av invetory som kommer med båt til Drammen 18. August.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA