Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vakkert?

Startet av Olemann, mandag 24. april 2017, klokken 15:32

« forrige - neste »

Olemann


Mens jeg venter på min Ampera-e, som aldeles ikke skal styles, verken med felger eller annet stash, men få være i fred som en helt grei og praktisk bruksbil og mellomstor familiebil, så får jeg heller mimre om tiden da også elbiler ble stylet, og lite slår min Le Mans riggede Reva....

elektrolux

Hadde vært enda råere med bakspoiler.

Med større marktrykk bak ville den fått bedre veigrep og klart svingene med enda høyere hastighet.

Har en slik spoiler liggende klar til gratis henting i Stavanger.  ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Olemann


:+1:

Sitat fra: elektrolux på mandag 24. april 2017, klokken 15:45
Hadde vært enda råere med bakspoiler.

Med større marktrykk bak ville den fått bedre veigrep og klart svingene med enda høyere hastighet.

Har en slik spoiler liggende klar til gratis henting i Stavanger.  ;)

JEG

Når jeg kjøpte min, så syntes noen at den kledde rosa sommerfugl og rosa flammer på siden....
Fjernet det nå, men noe måtte jo på, synes jeg og sønnen min (dattera ville ha sommerfuglen...)

Så får vi se hvor lenge bilen varer... redd batteriene nærmer seg døden, og da dør nok bilen også...

Autowinder

Olemann, er det en REVA 1000 ?  ;D
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Olemann

 I alle fall tror jeg det er norges eneste Le Mans riggede Reva med sotede sideruter....Men, solgte den for noen år siden og status ukjent, hvem vet, kanskje den som andre Revaer nå lever et sunt liv som hytte på en hundeslede...

Sitat fra: Autowinder på tirsdag 09. mai 2017, klokken 09:53
Olemann, er det en REVA 1000 ?  ;D

jcnorway

Sitat fra: Autowinder på tirsdag 09. mai 2017, klokken 09:53
Olemann, er det en REVA 1000 ?  ;D

I disse Æ-tider så mener du vel RÆVA 1000?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bosted: Oslo
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

Autowinder

Det var bare noe med photoshoot utenfor Rema og den matchende blåfargen i bil og butikkvindu :)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

dragehest

Er i ferd med å pimpe ut min gamle reva, dekkene jeg har nå er fra 2008 og selvom de har plenty med mønster er de harde som biljardkuler. Tør ikke kjøre en vinter til på sånne dekk. Har handlet billige 5.5Jx13 smidde racingfelger på finn og har bestilt lavprofildekk. Er veldig spent på hvordan dette blir med mindre hjul.




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA