Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vurderer ny Mercedes B-klasse (barnefamilie)

Startet av oggaman, tirsdag 27. juni 2017, klokken 14:00

« forrige - neste »

AW

Sitat fra: KTS på søndag 09. juli 2017, klokken 12:50
Har hørt/sett andre som i andre biler fester setet uten unger i. Når ungene skal i setet så drar de ut så mye som mulig av selen, og løsner over bekkenet/hoftene, så kryper ungene på plass før selen strammes igjen.

Ellers gikk min kombo mye lettere i en Kia Soul, men i den bilen får man ikke med mer enn en bag...

Hadde armlenet i døren på Mercedesen vært smalere, eller plassert anderledes, så ville tre seter gått fint...

Ellers fungerer bilen meget fint. Ski og utstyr til 5 er ingen problem. Med gitter mellom bagasjerom og passasjerer får man med en vogn også!  :)

Topp bil på alle områder
Kia Soul EV 2015 Exclusive

KTS

Mulig at Kia har fordelt beltelåsene slik at man har tilnærmet 3 like brede sitteplasser...

Hadde en Prius +7. Der var deg også god plass til 2 bakover vendte og en fremovervendt på samme rad. Men bredden tror jeg er det samme som Mercedesen. Mulig tyskerne rett og slett har tenkt at 4 gode plasser er mer enn nok for denne bilen. Jeg får plass mellom et bakovervendt og et forovervendt. Men i motsetning til et sete så er jeg litt sammenpressbar...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA