Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

AVIC-F320BT mikrofon problemer

Startet av ElDino, mandag 28. februar 2011, klokken 08:52

« forrige - neste »

ElDino

Noen som har fått AVIC-F320BT til å funke som handsfree? Har testet med HTC Desire, HTC Legend, Nokia 95mini men får ikke mikrofon til å funke.. Alt annet funker bra..
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

Focus

Har ikke noe problem jeg alt virker som det skal. Jeg bruker en nokia N97.
Hvis alt det andre virker er det nok noe galt med micen.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

Kjelli

Iphone, null problemer (ser vekk fra litt dårlig lyd da).

Kjelli

Pekaill


ElDino

Var en tur innom Motor Forum Oslo og de fikset den med en gang. Mikrofon var ikke koblet til :)
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

bobakka

Jeg sliter med å få koblet opp min HTC. Lar Navi'en søke opp telefon og setter telefonen i scannemodus, men de finner ikke hverandre. Var innom Motor Forum, selger prøvde og jeg fikk beskjed om å oppdatere til siste firmware. Fant ikke ut hvordan!? Jeg innstallerte et pc program Navgate FEEDS, men det var ingenting der som hadde noe med firmware å gjøre. Virker ut fra en feilmelding på Navi'en som om det mangler noe med en BT konfigurasjonsfil på SD kortet. Noen som har tips? Ellers får jeg dra tilbake til Motor Forum.
Noen som enkelt har klart å overføre telefonbok til Navi'en? Trodde jeg skulle klare det med USB kabelen, men det blir ikke USB kontakt mellom Navi og HTC heller.
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

gbzdoc

Jeg har bare koblet den opp mot to stk. iPhone, men det var litt "gnøkkete". Men når de var koblet til så synket den telefonboken via Bluetooth.

Men å slå opp i den fra navien er helt ubrukelig, så det gjør jeg heller fra telefonen som sitter i en holder festet i luftdysa under navien.

USB labelen bruker jeg til å spille av musikk fra telefonen med, samt at den kan styre musikken til en viss grad rett fra navi skjermen. Men mulig det bare fungerer på eple produktene.

Cox

Har ikke hatt noen problemer - først en iphone, og deretter en htc.  Eneste problemet er lite minne, fikk ikke plass til alle kontaktene.
85d, reg 8/3-16
Tidligere: E-Golf, registrert 20/10-14
Tidligere: I-Miev registrert 18/2-11.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA