Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

kjøpe brukt

Startet av Jørgen von Schnellfahrer, søndag 18. juni 2017, klokken 13:10

« forrige - neste »

Jørgen von Schnellfahrer

lurer litt på denne for å slippe å vente på nybil.
Den er jo til nypris, men man slipper som sagt ventingen. Ulempen er at den allerede har gått 10 000km.

Noen som klarer å se om den er bruktimport? Jeg ser at varmepumpe ikke er nevnt:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98637528
Kia Soul EV Exclusive 2016 grå

Crown

Sitat fra: Jørgen von Schnellfahrer på søndag 18. juni 2017, klokken 13:10
lurer litt på denne for å slippe å vente på nybil.
Den er jo til nypris, men man slipper som sagt ventingen. Ulempen er at den allerede har gått 10 000km.

Noen som klarer å se om den er bruktimport? Jeg ser at varmepumpe ikke er nevnt:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98637528

Huff, er du så desperat så kan du få kjøpe min for 10.000 mindre :-D

Ser ikke bruktiportert ut
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop%2Bog%2Bsalg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=EK25934

Men har en diger heftelse
http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutskrift.jsp?dgbnr=2017246054&embnr=0&regnr=EK25934

Har både Xenon og innebygget telefon :-D Høres rart ut hele greien.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

tuono

Tror ikke dere skal ta teksten til forhandler så høytidelig (automatgear...).
Heftelser har ingen betydning så lenge man vet at den slettes ved salg. Uansett så går det endel tid fra heftelsen er løst inn til det er registrert....i registrene. Smal sak å få verifisert fra forhandler.

Så da gjenstår det bare å ta stilling til prisen og hvorvidt det er en "norsk" bil. Regnestykket kan arte seg forskjellig for folk. Det som kan anses som en litt høy pris i utgangspunktet, kan ofte betale seg for en som venter på nybil, og i mellomtiden må betale bompasseringer, drivstoff etc.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA