Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

LED pærer på vinter?

Startet av chriso89, torsdag 06. juli 2017, klokken 10:39

« forrige - neste »

chriso89

Jeg har en kia soul ev som jeg tenker å sette LED pærer i. Men kom til å tenke på vinteren.   Det blir jo is og frost på frontlysene på natta og dagens halogenpærer blir såpass varme at de smelter isen.

Hva gjør led?  Smelter de også isen?   Har lyst på LED pga mye bedre lys

elektrolux

Sitat fra: chriso89 på torsdag 06. juli 2017, klokken 10:39
Har lyst på LED pga mye bedre lys

Kjøpte og testet noen H7 LED pærer, og selv om de oppgav samme Lumens som en halogen pære var det ikke mulig å se lyser fra dem uten å blende ned halogen pæren. De så ut til å lyse bra, men klarte altså ikke å lyse opp en hvitmalt vegg i et parkeringshus.

Da hadde jeg montert en LED pære i ene lyskasteren for sammenligning.

Finner du en LED pære som faktisk gir bedre lys er jeg interresert.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA