Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plenklipper: Stiga Multiclip 47 AE

Startet av JorgenM, søndag 11. juni 2017, klokken 11:34

« forrige - neste »

JorgenM

Noen som har denne og kan anbefale?

Utgått vare hos Stiga, men ser et par webshopper har den inne.
Eneste EL-klipperen med design som jeg kan godta. Har i allefall ikke funnet andre uten det typiske formel-1-designet som de fleste har.

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

JorgenM

Uansett, bestilte den fra bygghjemme.no nå (Over 1000,- mindre i frakt enn hos bauhaus.no...). Solgte den gamle spontant i helga så må ha ny snarest :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Traktor

Fornøyd med klipperen? Vurder å kjøpe en slik selv. Hvor mye kan du klippe på et batteri, og hvordan blir resultatet med lang eller vått gress?

JorgenM

Ja, kjempefornøyd.
Ikke prøvd den på våt plen desverre.

Tipper vi har 6-700 m2 plen og når jeg er ferdig er det fortsatt 2 av 3 streker igjen på batteriet. Vi har flat plen og klipperen er lett å skyve så jeg bruker aldri fremdriften på den og sparer selvsagt endel batteri på det.

Kan lett prate med andre mennesker mens jeg går med klipperen. Helt umulig med fossilklipperen :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA