Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har strøm fra Fortum og vil verve meg?

Startet av kajh, torsdag 01. juni 2017, klokken 15:38

« forrige - neste »

kajh

Hei

Er det noen her som har strømavtale med Fortum og vil verve meg? Da får vi kr 500 i rabatt begge to.

Se http://www.fortum.no/privat/verv-deg-glad/

Beklager at denne postingen er litt off topic.

:)

trondav

Sitat fra: kajh på torsdag 01. juni 2017, klokken 15:38
Hei

Er det noen her som har strømavtale med Fortum og vil verve meg? Da får vi kr 500 i rabatt begge to.

Se http://www.fortum.no/privat/verv-deg-glad/

Beklager at denne postingen er litt off topic.

:)

Jeg har :-) send meg email på trv@mac.com så kan verve :-)


Sent from my iPad using Tapatalk

kajh


trondav

Er det flere som vil benytte dette flotte tilbudet er det bare og maile meg så får dere link. Har vært Fortum kunde i 4 år nå og er storfornøyd. Sparer masse penger. Null problemer. Vervekode: VERV331952


Sent from my iPad using Tapatalk

trondav


Habla

Jeg er også Fortum-kunde og er storfornøyd! Hvis noen flere trenger å verves har jeg følgende link: VERV472626  :)

eisa01

Husk å velge eStrøm: Spotpris med 0.9 øre/kWh påslag (forutsetter efaktura og avtalgegiro) (må ikke forveksles med den dyre eSpot-avtalen)

Ser de også har en Strømdeal-avtale nå, men den vil blir dårligere etter 6 måneder

Fortum har ikke app, men det ligger i planene ifølge kundeservice. De er forøvrig nordens største strømsalgsselskap :)

VERV490530

geear

#7
Edit: Redigerte feil innlegg her, spørsmålet var om vervebetingelser.  :o

eisa01

Det betyr kun at om du bytter leverandør før du har brukt opp vervepremien, så får du ikke vervepremien utbetalt.

(Spurte om dette før jeg byttet til Fortum for ett år siden)

geear

Tvetydig måte å skrive det på... ;)

Lurer på å skifte til Fortum, selv om det der Ladebonus-abonnementet neppe er lønnsomt for meg.

Kjetil1986

Jeg har Fortum ladebonus. Sikkert andre strømavtaler som er noen ører billigere på strøm, men det er veldig kjekt å få all hurtigladingen rett på strømregninga.
Det hender det blir litt hurtiglading. Og da betaler jeg 2,13 kroner per minutt istedenfor 2,50 kroner per minutt (15% rabatt) På 30 min hurtiglading blir dette 11,1 kroner. Så hvis man lader mye, så er det vel litt å spare :)
Model 3 long range 2021

goggo

Jeg hadde strøm fra Fortum I 3 måneder, men skiftet til LOS og GK da dette lønner seg bedre for meg. Har oppnådd opptil 45% rabatt med dette hos GK, men ligger typisk på 25%.
Dette forutsetter selvfølgelig at GK har ladere der man oftest ferdes :)

Mvh Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Erlingni

Jeg har også Fortum og mulighet for verving dersom noen flere er interessert :+1:
Send PM

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA