Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bekreftelse produksjon.

Startet av Ecinnaj, onsdag 31. mai 2017, klokken 18:55

« forrige - neste »

Ecinnaj

Jeg tror ikke jeg får det noen gang jeg å begynner å lure på om selger har glemt å lagt den inn.

Bestilte 9 februar men fortsatt ikke fått noe bekreftet produksjonsuke.

Skjønner det kan variere litt men har ikke bestilt noe spesielt som skal ta lengre tid heller.

Når bestilte du å når fikk du bekreftelse?

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


zementh

Jeg bestilte 7. mars og min forhandler har heller ikke fått noen annen info utover antatt levering i august.

RS

Min er ferdig produsert. Men fortsatt i Tyskland. Skulle vært levert denne uken. Får bare beskjed at den er på toget. Gud vet hvilken tog den er på. Har vært på toget snart i 2 uker.

Laffa

hei det kommer mange til norge i morgen , så har din vært på toget en stund slik som min , så er den i oslo i morgen.

RS

Det hadde du rett i. Bilen min har kommet til Oslo idag.

Ecinnaj

Kan det gå kort tid fra bekreftelse til produksjon.

Eller er det slik at når en får bekreftelse så er det 4 uker før produksjon.

Kan man evt få bekreftetelse åsså starter produksjonen innen 2 uker etterpå? :)

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


Trond.m

Du må nok snakke med selgeren din. Bilen må da ha fått en produksjonsuke, og legger du til 3-4 uker etter dette, så får du estimert leveringsuke. Bilene som nå produseres blir forøvrig 2018 modell, så det er kanskje et plaster på såret for sen produksjon.

Ecinnaj

Har maset så mye på den stakkar selgeren.
Men han sier ca uke 25-26 men har ikke fått det bekreftet enda :(
Uke 25-26 har han sakt helt fra starten men at det kunne endre seg.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


brako79

Jeg bestilte tidlig Januar, og får den etter planen i uke 24....
Ser det har dukket opp noen registrerte biler med høyere VIN nummer enn meg :-(
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Ecinnaj

Sitat fra: brako79 på søndag 04. juni 2017, klokken 00:21
Jeg bestilte tidlig Januar, og får den etter planen i uke 24....
Ser det har dukket opp noen registrerte biler med høyere VIN nummer enn meg :-(
Uten at det et bekreftet så skal levering være i uke 30-31 da.

VIN nummer? Hvor ser man det? Hva er det?

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


brako79

VIN = Vehicle Identification Number = Understellsnummer. Kan fåes av selger når bilen er produsert,  men lite du kan bruk det til.  Godt mulig din bil ikke er så langt unna.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Ecinnaj

Sitat fra: brako79 på søndag 04. juni 2017, klokken 01:49
VIN = Vehicle Identification Number = Understellsnummer. Kan fåes av selger når bilen er produsert,  men lite du kan bruk det til.  Godt mulig din bil ikke er så langt unna.
Håper det men er redd for at det kommer til å ta mye lengre tid enn uke 25-26 siden jeg ikke har fått bekreftet noe enda :(

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


Ecinnaj

Fortsatt ikke fått bekreftet noe :(

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


Trond.m

#13
Jeg har fått beskjed om at biler som produseres nå skal ha en utvidet kvalitetskontroll. Det betyr at bilene som produseres nå blir holdt tilbake til uke 30.

Ecinnaj

Sitat fra: TM på fredag 23. juni 2017, klokken 15:52
Jeg har fått beskjed om at biler som produseres nå skal ha en utvidet kvalitetskontroll. Det betyr at bilene som produseres nå blir holdt tilbake til uke 30.
Ja hørte noe om det på fb siden.
Har ikke fått høre noe fra selger ang det da.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA