Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye Car-Net

Startet av Ove, mandag 29. mai 2017, klokken 23:12

« forrige - neste »

RS

Sitat fra: sap_2000 på lørdag 10. juni 2017, klokken 10:37
Det er sikring nummer 17.
Andre rad ovenfra og tredje slot fra venstre (sikringen er ute på bildet). 

Gjorde det senest i går på den nye Dresden eGolfen, og for et par måneder siden på opphavets nye 2017 gen1. 

La sikringen være ute i 10 minutter.
[/
Takk da har den trikset virket.

Chivas

Måtte gå til anskaffelse av ny tlf og dermed tvunget over på nye car-net. Hos meg har det faktisk funket greit så langt, men det er spesielt en ting jeg lurer på:
Hvordan kan jeg sentrere kartet til der hvor bilen min befinner seg? Slik det er nå er det en knapp hvor tlf/jeg er og må da lete på kartet for å finne bilen.

geear

Sitat fra: Chivas på mandag 19. juni 2017, klokken 15:17
Måtte gå til anskaffelse av ny tlf og dermed tvunget over på nye car-net. Hos meg har det faktisk funket greit så langt, men det er spesielt en ting jeg lurer på:
Hvordan kan jeg sentrere kartet til der hvor bilen min befinner seg? Slik det er nå er det en knapp hvor tlf/jeg er og må da lete på kartet for å finne bilen.
Dra opp menyen i bunn og trykk på "Din e-Golf" under Parkeringsposisjon.

Ove

Artig funksjon det der. CarNet tar utgangspunkt i at jeg alltid lurer på hvor jeg er slik at jeg må scrolle og trykke en gang til om jeg av en eller annen merkelig grunn skulle lure på hvor bilen er. ??? Man går jo alltid inn på CarNet for å finne ut hvor man er. (ironi)
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Chivas

Sitat fra: gr på mandag 19. juni 2017, klokken 16:06
Sitat fra: Chivas på mandag 19. juni 2017, klokken 15:17
Måtte gå til anskaffelse av ny tlf og dermed tvunget over på nye car-net. Hos meg har det faktisk funket greit så langt, men det er spesielt en ting jeg lurer på:
Hvordan kan jeg sentrere kartet til der hvor bilen min befinner seg? Slik det er nå er det en knapp hvor tlf/jeg er og må da lete på kartet for å finne bilen.
Dra opp menyen i bunn og trykk på "Din e-Golf" under Parkeringsposisjon.
Se der ja, de har gjemt noe der og gitt :)

Propell

Car-Net har virket på E-Golf FL helt siden den ble tatt i bruk 15.jun, men nå får jeg ikke oppdatert informasjon om bilen siden fredag 21.jul kl.07:50.
Noen som vet om server problem eller bil problem. Gamle data blir lastet og bilen har feil posisjon/rekkevidde nå.
Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

Mobileum

#51
‎Fra en annen kilde. Virket for meg:

1. Uten at tenning er på eller noe, åpne førerdøren og åpne luke til venstre for rattstammen. Når luken er åpen så må du ta ekstra hardt i og brekke den enda lengre ned en det du føler komfortabelt. Da vil du bak der se flere sikringer.
2. På rad 2 fra toppen, på plass nummer 3 så står det en rød 10 amp sikring. Ta ut denne og vent i ca. 1 min.
3. Sett sikringen tilbake. Lukk luken. Start tenningen og vent noen minutter (10-15) til bilen får syncet seg mot serverne.
4. Gå inn i appen og det skal da, om du er like heldig som meg, fungere.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

Propell

Tok ut boksen. Trykket inn på sidene langt inne slik at boksen kom lett løs.
Oppskriften fungerte og Car-nett var opp etter noen minutter. Må kjøpe sikrings utdrager. Takk for tipset.

Sent fra min SM-A310F via Tapatalk

Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

Kjetil1986

Hei
Jeg skal nå selge e-golfen min. Noen som vet hvordan man gjør det med Car-Net? Sletter jeg bare brukerkontoen min samt appen. Så tar den nye eieren å oppretter ny brukerkonto?
Model 3 long range 2021

geear

Sitat fra: Kjetil1986 på fredag 04. august 2017, klokken 07:51
Hei
Jeg skal nå selge e-golfen min. Noen som vet hvordan man gjør det med Car-Net? Sletter jeg bare brukerkontoen min samt appen. Så tar den nye eieren å oppretter ny brukerkonto?
Ja. Ny eier må opprette bruker på nettsidene og så gjøre en bestemt prosedyre i bilen for å knytte den opp mot ny konto. Står beskrevet på nettsidene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA