Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 - bilder og smånytt.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 24. mai 2017, klokken 23:58

« forrige - neste »

telcontar

Trodde bilen var lansert offisielt av Tesla, skjønner ikke at de skal være så gniene på at folk legger ut reviews av bilen.

glacier

En kar som syner å drive med foliering tester skjermen til modell 3 (er også en eller to andre videoer på kanalen)

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/FpWLpXf5-GE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

lunitiks

Var den videoen jeg postet ja, som ble fjernet kort tid senere  :+1:
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

saftsuse

Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

lunitiks

Arrg, videoen plukkes ned til stadighet. Nei det var ikke den. Det var en video postet av en detailer-fyr. Finner ikke noen fungerende lenke lenger
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

RuneW

Sitat fra: lunitiks på onsdag 27. september 2017, klokken 10:24
Arrg, videoen plukkes ned til stadighet. Nei det var ikke den. Det var en video postet av en detailer-fyr. Finner ikke noen fungerende lenke lenger

Skjønner hvilken du mener. Han har lagt ut 2-3 detaljerte videoer. Men videoene er forsvunnet fra YouTube kan det se ut som. Ligger ikke i YouTube-historikken min engang...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Klykken

Sitat fra: lunitiks på onsdag 27. september 2017, klokken 10:24
Arrg, videoen plukkes ned til stadighet. Nei det var ikke den. Det var en video postet av en detailer-fyr. Finner ikke noen fungerende lenke lenger
Reddit-tråden som omhandler det samme.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/72lh62/tesla_model_3_paint_defects_from_factory/

Videoene fra OCDetailing vedr TM3 er tatt ned etter hva jeg kan lese.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Myrvang

Er det ikke lov å filme TM3?

Er det fortsatt kun ansatte som får biler nå?
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Counterpointer

Tipper at for OCDetaling  så er Tesla så viktig kunde at de gjør som de får beskjed om.

Jeg så videoen og tipper den var for ærlig og rett frem. Uten at det burde føre til at den tas vekk etter mitt syn!

Skjønner ikke Tesla sin strategi alltid

Myrvang

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 27. september 2017, klokken 12:29
Tipper at for OCDetaling  så er Tesla så viktig kunde at de gjør som de får beskjed om.

Jeg så videoen og tipper den var for ærlig og rett frem. Uten at det burde føre til at den tas vekk etter mitt syn!

Skjønner ikke Tesla sin strategi alltid

Fikk sett både den videoen og en annen som viste utsiden, synes ikke det var noe negativt de sa om bilen. Merkelig strategi av Tesla, men de gjør vel som de vil, og folk hopper når de får beskjed om det.

Venter fortsatt, bilen ser lekker ut.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Counterpointer

Synes forøvrig at OCDetailing hadde et godt poeng med blank sort pianolakk, det er håpløst å holde pent.

Klykken

Sort er i seg selv et mareritt. Tilgivende farger er generelt lyse farger, som sølv, grå og tildels hvit - Tilgivende som i å kamuflere lette riper som oppstår ved vask, altså.

Nå så jeg ikke videoen som er diskutert, men hvis det er klargjøringen av bilen (fra utsalgssted) så er jo dette noe som er veldig tilfeldig.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

bakskj

2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

lunitiks

Der var den igjen!  ;D  Tas bort om 5... 4... 3... 2...
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

telcontar

Etter å ha sett videoene til OCDetailing så fikk jeg ikke akkurat mindre lyst på TM3, tvert imot. Synes bilen ser veldig lovende ut.

Underlig at Tesla vil ha bort disse videoene, kanskje et steg i deres antisalg av bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA