Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 - bilder og smånytt.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 24. mai 2017, klokken 23:58

« forrige - neste »

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

 :+1:
En kar som har prøvd masse biler + Tm3 LR +TM3 Dual + Performance
https://www.youtube.com/watch?v=MYxyvyZ6ieA
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

ganton

Lang video, glad i å prate (som de fleste amerikanere :laugh:). Oppsummert: performance merkbart bedre akselerelasjon og litt bedre handling (svinger). RWD vs AWD, knapt merkbar forskjell 0-100 men AWD merkbar bedre i akselerering typ forbikjøring.
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19)

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Jejl

Ifølge en Tesla-ansatt jeg snakket med så var det planlagt at det skulle det komme noen Model 3 ila august til de forskjellige SC i Norge. Disse var nå "noe forsinket".

JorEl

Ikke mye nytt her, men en rolig innføring om innvendig plass og kjøre-egenskaper.
The struggle is real; Autopilot eller kjøre selv. Jeg må spare litt når jeg konfigurerer min TM3, så hos oss er det AP som blir "ønsket bort". Jeg hadde brukt AP, men ikke kona. Hun bruker aldri ACC på egolfen.
Lett å ta bort noe, som jeg kan kjøpe når som helst etterpå, + at kun en av to personer får glede av det.

Vi er også på vippen, når det gjelder Long Range. Ikke fordi vi ikke ville fått glede av det, men pga økonomi. (Har heldigvis betalt ned 10 000kr på TM3 ::))
Kommer vi oss fra Teslastolpe til Teslastolpe med lite batteri, så blir bruker-opplevelsen dobbelt så bra som vi har i vår 24kwt Egolf.
Hadde ikke trodd at jeg skulle bli sugen på en ny bil, når vi kjøpte Egolfen med masse utstyr i mai2015.
Men vi kan i hvert fall vente, når vi har en god bil :)
Edit; glemte linken
https://www.youtube.com/watch?v=4LdrsvSOGUs


Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"


JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Mens vi venter og gleder oss, kan vi se på andre som gleder seg med sin TM3.
https://www.youtube.com/watch?v=1RoVvMBlypM
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Magnus Hansen

Kutter også ut fargene metallic Silver og obsidian Black. Det er jo ikke mange uker siden sistnevnte farge ble introdusert..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA