Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

GPS navigasjon EV S Edition

Startet av knutset, søndag 07. mai 2017, klokken 20:22

« forrige - neste »

Bjornlon

Greit nok hvis du driver med jailbreaking. Men jeg regner med at trådstarter ikke mente det, og da gjelder det at kun de "godkjente" appene kan brukes.
Rød C-Zero 2012
Jaguar I-Pace EV320 2021 Firenze rød

RayBomb

Dette høres spennede ut. Har ikke gjort jailbreak på iPhone på mange år, men nå må jeg se på saken. Håper det kommer jb til ios 10.3.3 om ikke lenge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Bjornlon

I IOS 11 kommer en del nyheter. Bl.a trafikkvarsler forbedret, lane assistant, fartsgrenser og bedre reruting. I det hele tatt ser systemet nå langt mer ut som Google Maps.
Rød C-Zero 2012
Jaguar I-Pace EV320 2021 Firenze rød

gspott

Sitat fra: Bjornlon på lørdag 19. august 2017, klokken 11:02
I IOS 11 kommer en del nyheter. Bl.a trafikkvarsler forbedret, lane assistant, fartsgrenser og bedre reruting. I det hele tatt ser systemet nå langt mer ut som Google Maps.
Prøver beta av ios11 og må si at jeg er ikke ekstremt fornøyd enda. Men den er fortsatt i beta så jeg får vente litt før jeg savner Google maps enda mer ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA