Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skummelt hos Circel K.

Startet av Griffel, fredag 21. april 2017, klokken 16:05

« forrige - neste »

Griffel

Personer som ikke befinner seg hos Circle K når de er ferdig med å lade risikerer bøter og blir deretter tauet bort på en risikofylt måte.

Nå står det ikke hva en risikerer, kanskje blir en solgt på et slavemarked om det ikke finnes en eier som kjøper en tilbake før det er for sent.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Gordon Retriever

"Personer som ikke befinner seg på Circle K sitt område etter avsluttet lading..."
Håpløst.... Hvorfor skal man bli værende hos Circle K etter at man er ferdig med å lade? :o

Trekkoppbil

Jeg synes det er mer skummelt å lade på hurtigladere langs veien, hvor det står biler over 30 minutter, og enkelte av dem er forlatt og du aner ikke hvor lenge dem kommer til å stå der, mens køen av bilister blir lengre og lengre.

Personlig er jeg motstander av de fleste parkeringsrestriksjoner, men akkurat foran hurtigladere synes jeg det er på sin plass.

Griffel

Sitat fra: Gordon Retriever på fredag 21. april 2017, klokken 16:30
"Personer som ikke befinner seg på Circle K sitt område etter avsluttet lading..."
Håpløst.... Hvorfor skal man bli værende hos Circle K etter at man er ferdig med å lade? :o
Det virker jo som den eneste måten en kan komme vekk på er med halsbånd.

Antagelig samler de opp sjåfører bøtlegger disse og fortar en samletransport til en interneringsleir hvor eier (les kone) kan kjøpe vedkommende fri.

Hva som skjer med bilen når den er ferdig ladet står det ingen ting om.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Trekkoppbil

Den såg jeg ikke.

Det er ikke hos 0K det er skummelt, men utenfor. Så da er vel milliarder av mennesker i faresonen. Og eierene dems ligger tynt ann også.

Lars C. Krogenæs

Hvilken stasjon er dette? Vil ikke risikere å lade der, og så bli bøtelagt for å dra videre...
Er det GK som drifter denne stasjonen, eller CircleK selv?
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

cra

He he he!!  ;D

En kompis av meg hadde noe a'la dette på telefonsvareren sin en periode:

Hei! Du har kommet til en automatisk tjeneste for <Ett eller annet tull>. Tjenesten koster 19 kr pr minutt fra du legger på.

Han fikk en del "Vent, hva var det?? Fra jeg legger på? Hvordan avslutter jeg dette??" meldinger på den.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA