Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Sitat fra: Trabekelverket på onsdag 25. juli 2018, klokken 15:11
Så da er det bekreftet (? uoffisielt) at det bare blir to motorer og ikke tre motorer fra starten av?

Det er vel S-utgaven som får 3 motorer. Den er litt lenger frem i tid

Trabekelverket

Det var synd vi må vente på S-utgaven. Hvis en velger å vente, og har lavt reservasjonsnummer, blir en vel prioritert til S-utgaven?

Tror dere Møller vil lease ut en A6/Q5 i ventetiden om en signerer kontrakt på etron-S?

daktari

Sitat fra: Trabekelverket på onsdag 25. juli 2018, klokken 16:28
Det var synd vi må vente på S-utgaven. Hvis en velger å vente, og har lavt reservasjonsnummer, blir en vel prioritert til S-utgaven?

Tror dere Møller vil lease ut en A6/Q5 i ventetiden om en signerer kontrakt på etron-S?
Spørs vel om dagens reservasjon gjelder på en mulig modell som kanskje kommer. Mer info i august?

Sikkert, men de får vel ikke skattefordelen av leasing hvis den er kortere enn 3 år, så det vil nok koste. Billigere å trene på elbil-livet mens du venter med en godt bruk Tesla?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

thomala

Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 25. juli 2018, klokken 15:51
Sitat fra: Trabekelverket på onsdag 25. juli 2018, klokken 15:11
Så da er det bekreftet (? uoffisielt) at det bare blir to motorer og ikke tre motorer fra starten av?

Det er vel S-utgaven som får 3 motorer. Den er litt lenger frem i tid

Nå er det vel aldri sagt noe offisielt om 3 motorer gjelder den «vanlige» eller en eventuell S utgave av bilen.

Om man ser på bildene som ligger ved Audi sin pressemelding knyttet til dette, så ser man at det er komplette drivenheter de produserer, ikke bare elektromotorene. Da kan det fortsatt være en liten mulighet at drivenheten for bakakselen faktisk har 2 elektromotorer i seg.

Evtron

Når jeg logger meg inn på Audi res. Side. Kommer det opp en ny side uten res. Nr. Noen andre?

alagerqv

Ja, ser ikke noe info om min reservasjon lenger...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Crown

Sitat fra: Evtron på søndag 05. august 2018, klokken 23:25
Når jeg logger meg inn på Audi res. Side. Kommer det opp en ny side uten res. Nr. Noen andre?

Funker fint her, har til og med rykket frem en plass siden sist :)
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

alagerqv

Prøvde igjen nå, og da virket det igjen.

Guljfesk

Funker fint her og, 70 plasser frem... nede på 300 tallet igjenn. (spretter litt opp og ned o.0)

Spøker for kansellering om den blir lik videoer her inne. Midterste sete bak så jo helt bak mål ut. en X blir jo luksus i forhold, kan tilogmed få 2 ekstra seter. Pris og utstyr blir nok avgjørende for om min reservasjon ryker eller ikke.

AJ82

Noen som har ide om når man kan forvente levering hvis man har reservasjonsnummer rundt 5000?

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

hemi

betting start now,

hvem tror vi får pris, leveringsinfo og faktisk rekkevidde neste uke?

hvem tror de bare drar en mercedes og sier null? :p

Trond.m

Forventer iallefall ikke pris neste uke.

AJ82

Sitat fra: hemi på mandag 10. september 2018, klokken 15:15
betting start now,

hvem tror vi får pris, leveringsinfo og faktisk rekkevidde neste uke?

hvem tror de bare drar en mercedes og sier null? :p

Rekkevidde regner jeg med blir oppgitt, forhåpentligvis litt om levering også, men norsk pris tviler jeg på. Audi Norge er generelt trege med det i forhold til Sverige f.eks. Men kan hende ting går litt fortere nå siden dette er biler de faktisk kan selge litt av.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

ToWalkOrDrive

Jeg tenker at de kommer med mye mer info enn Mercedes, særlig siden de har hatt mye tid til å forberede dette, har startet produksjonen til en viss grad, men og fordi forhandlerne har invitert til frokost til live-sendingen 05:30. Mye info har de på en måte gitt, men blir jo veldig interessant å høre om bilen som faktisk skal selges. Føler og de bør kunne komme med en fra-pris, i hvert fall i løpet av noen få dager etter lanseringen i USA. Burde ikke vært for mye forlangt at de hadde sjekket ut dette med importørene. Rekkevidde WLTP håper jeg de har fått testet.
Tesla Model Y                         2021-

Orbit

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 10. september 2018, klokken 22:22
... forhandlerne har invitert til frokost til live-sendingen 05:30...
Hvilke forhandlere er dette? Jeg har ikke hørt om noe tilsvarende fra min (Møller i Oslo).
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA