Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Tellus

Joda, kommer nok til å kansellere etter hvert.
Foreløpig sitter jeg med min reservasjon sub 500 til tross for at katten kommer til sommeren  :laugh:

Crown

Sitat fra: Tellus på tirsdag 03. april 2018, klokken 21:43
Joda, kommer nok til å kansellere etter hvert.
Foreløpig sitter jeg med min reservasjon sub 500 til tross for at katten kommer til sommeren  :laugh:

Flotte greier :-D Er jo omtrent samme rente som i banken uansett.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Amatøren

Sitter nå med reservasjonsnummer 268X (i hver fall under 3000) og nesten 200 plasser frem fra da jeg reserverte.

Kona er helt bestemt på at vi skal ha den.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

ebbrey

Bestillte akkurat og reservasjonsantallet er straks over 4000. Fikk 39XX.

Har Model S 85 idag. (2013)
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

hemi


Pingle

#590
Sitat fra: Crown på tirsdag 03. april 2018, klokken 21:41
Jeg rykker stadig fremover i køen  8), men er det ikke enda flere her som heller skal kjøpe I-Pace?
Mitt reservasjonsnummer var 27xx sist jeg så etter for en måned siden, men uansett kan mye skje når bestillingen nærmer seg.
Regner med at en del er som oss: Vi har god tid, svært billig bil i drift sml avskriving på ny bil, og råd til å kjøpe i-pace, ev elektrisk xj eller road rover om det kommer greie indikasjoner for dem innen bestillingsdato (ev Audi priser seg ut mtp utstyrsnivå eller gjør noe annet rart.)
Bør være håp om bedre kønummer for mange.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

alagerqv

Er nede på 491 nå, går typisk ned ett par-tre plasser i måneden de siste månedene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi

går ned nada... jeg reserverte på vip bookings tingen, tydeligvis mer lojale kunder?

Imagine

Jeg har hatt samme plass siden i høst på 21X. I likhet med Hemi reserverte jeg også på «VIP-linken».
Begynte ca 8 plasser lenger opp i startetn og det gikk bort noen første 6 mnd.

trd-73

Så med vip booking menes linken som ble sendt til alle som hadde registrert seg hos Audi som interessert? Det hørtes ut som han hadde registrert seg på noe annet?

t85

Har kommet ut noen nye videoer av e-Tron nå.

Utfra denne videoen å dømme vil du kunne hurtiglade med 150,15 KW mens du står i -35 grader ved Polarsirkelen  ;D :
https://www.audi-mediacenter.com/en/audimediatv/video/polarlights-audi-e-tron-prototype-4070

Og her testet på Nürburgring: https://youtu.be/la03D2Xgbwc

Counterpointer

Sitat fra: t85 på tirsdag 17. april 2018, klokken 14:40
Utfra denne videoen å dømme vil du kunne hurtiglade med 150,15 KW mens du står i -35 grader ved Polarsirkelen  ;D :
Filmtriks

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Counterpointer

Sitat fra: Amatøren på tirsdag 17. april 2018, klokken 16:11
Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 17. april 2018, klokken 14:47
Filmtriks

Mulig, men hvor er ditt bevis for påstanden?
Var litt spøkefullt sagt som emoji antyder. Men, det virker litt utrolig at det skal gå å lade over maks i under 30 minus. Tviler på at Audi kan oppheve fysikken sine lover. Men det er klart at hvis det er en 175 kW lader og varmt batteri så er det ikke heeelt umulig.

Et tilleggspoeng er at reklame fremstiller ofte ting i et positivt lys! Kanskje helt på grensen av hva som er mulig... Men bevis har jeg ikke

Pingle

Kan vi ta det som et hint om at det betyr at de bruker varmepumpen sin til å varme opp batteriet også, slik at vi som kosekjører langturer og lader i 35 blå også kan få fulladet batteri?
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA