Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

fantonsen

#360
Sitat fra: Jon65 på onsdag 13. desember 2017, klokken 15:15
Eksklusiv Norges-visning av Audi e-tron quattro concept 5 januar Thon Hotell Arena, Lillestrøm.
Det blir spennende :)

Så synd at den kun kommer til Østlandet.  :(
Det er uaktuelt å få til en tur dit fra Bergen ens ærend for se en konsept-bil fra utsiden.

Skulle ønske at den også kunne tatt turen over fjellet til Vestlandet, slik at vi også kunne fått sett den.

Får iallefall håpe på at det kommer ut nye bilder og informasjon etter denne visningen...
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

Ove

Fikk invitasjon jeg også, men satser på at noen av dere lokale kan ta bilder og rapportere. Et steg nærmere dette  :+1:
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

PF

Står i invitasjonen at det er den eneste concept bilen i verden, slik jeg tolker det da samme bil som er avbildet på en tysk flyplass. Så vi ender kanskje opp med noen nye bilder og kanskje mulighet for å sammenlikne størrelse mot noen andre Audier som skal stå der, men eller lite nytt.

Orbit

Jeg tar gjerne imot en invitasjonslink på PM fra noen som ikke skal dit. Har fått min egen, men skulle gjerne hatt en link til kona også. (Linkene er unike, og kan bare brukes en gang, så ikke legg det ut på åpent forum).
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Crown

Er jo samme som det er ørten bilder og videoer om, en bil fra 2016 eller så, så lenge det ikke er noe innenfra heller er det egentlig ganske uinteressant, særlig for oss som ikke bor i nærheten av Lillestrøm :-D
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

AudiTron

Hvis noen skal på forhåndsvisning så ta bilder
av bilen

bmw2002

Blir ikke den endelige bilen ganske ulik konseptutgaven i motsetning til Jaguar I-Pace som er 95% lik?

Men antar størrelsen er lik, slik at man får et inntrykk av bagasjeplass etc

hemi




Thorden

Det finnes vel strengt tatt mer enn nok bilder av den bilen lett tilgjengelig, så hva skal man egentlig med ennå flere?


Stikkkontakt

Sitat fra: Thorden på fredag 15. desember 2017, klokken 21:41
Det finnes vel strengt tatt mer enn nok bilder av den bilen lett tilgjengelig, så hva skal man egentlig med ennå flere?

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 15. desember 2017, klokken 22:36
..Det virker merkelig med denne visningen. Ikke minst sett i lys av at man forventer at produksjonsbilen blir vist senere i januar.
På Audi-standen på bilutstillingen i Geneve sa de at de ikke hadde med seg e-tron fordi den var så ulik  det som ville bli produksjonsbilen at det ikke var vits i å vise den.
Man holder saken varm i et viktig marked....

Carkub

Er det flere enn meg som ikke har fått invitasjonen? Jeg er uansett ikke interessert i å se på konseptbilen, men jeg blir jo litt bekymret for at noe er galt med reservasjonen min
Får vel kontakte Audi til uka.
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA