Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Er det bare meg som syns fokuset på kamuflasjen er ganske kleint?

Mitt inntrykk er at de virker ganske desperate for oppmerksomhet, mens de ønsker ikke å fortelle noenting nytt om bilen. Så da må de finne på noe annet å snakke om.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

jamez

De sier den er 4.9m og at den kommer med luftfjæring og 150kw lading i det minste....

Bsv

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 05. mars 2018, klokken 18:49
Er det bare meg som syns fokuset på kamuflasjen er ganske kleint?

Mitt inntrykk er at de virker ganske desperate for oppmerksomhet, mens de ønsker ikke å fortelle noenting nytt om bilen. Så da må de finne på noe annet å snakke om.

Helt enig. Syntes bilen ser utrolig flott ut, men hvem bryr seg om hva designeren har tenkt når han skulle lage kamo for prototypen. Kom heller med litt matnyttig info.

Orbit

#558
Sitat fra: jamez på mandag 05. mars 2018, klokken 18:52
De sier den er 4.9m og at den kommer med luftfjæring og 150kw lading i det minste....
... pluss litt småplukk som ladeluke på begge sider, takrails, visker på bakrute, feste for rollo/baggasjenett både bak baksete og forsete, lyktespylere (sannsynligvis, i alle fall en liten luke under frontlyktene), dynamiske blinklys bak.

Edit: Dekkdimesjon 285/35R22 (Pirelli Scrpion mellomeuropeiske vinterdekk) på pressebildene (kan lastes ned i høy kavalitet). Disse har ekstra støydemping innebygd i dekket, utviklet i samarbeid med Audi. Leveres bl.a. orginalt på RS6 og RS7), men koster også borti 10000 kr per dekk!
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Touring

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 05. mars 2018, klokken 18:49
Er det bare meg som syns fokuset på kamuflasjen er ganske kleint?

Mitt inntrykk er at de virker ganske desperate for oppmerksomhet, mens de ønsker ikke å fortelle noenting nytt om bilen. Så da må de finne på noe annet å snakke om.

Alt blir vel feil på den bilen så lenge det ikke er en Tesla vil jeg tro

Espen W


Amatøren

 :+1:

Hadde håpet på bedre bagasjerom, men er vel litt bortskjemt med bagasjeplassen i Sharan (heldigvis solgt den oljebrenneren
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

trd-73

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Hvor fant du noe om bagasjerommet? Og hva med de andre opplysningene ovenfor?

Orbit

Det kommer litt drypp på Twitter/FB. Du finner det også samlet her, inkl en del videoer laget av Audi selv hvor de snakker med designere, utviklere etc.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

samotholt

Ser bra ut. Ikke er det rammeløse vinduer heller   :) :+1:
Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

trd-73

Jeg finner fremdeles ikke noe informasjon om bagasjerommet? Bortsett fra det jeg kan gjette meg til av bilder/video. Hvor stort blir det? Og hvor står det?

Counterpointer

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 05. mars 2018, klokken 18:49
Er det bare meg som syns fokuset på kamuflasjen er ganske kleint?

Mitt inntrykk er at de virker ganske desperate for oppmerksomhet, mens de ønsker ikke å fortelle noenting nytt om bilen. Så da må de finne på noe annet å snakke om.
Da er vi tre...

Thorden

#567
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 05. mars 2018, klokken 18:49
Er det bare meg som syns fokuset på kamuflasjen er ganske kleint?

Mitt inntrykk er at de virker ganske desperate for oppmerksomhet, mens de ønsker ikke å fortelle noenting nytt om bilen. Så da må de finne på noe annet å snakke om.

Jeg synes det er mer kleint at du bitcher og ikke evner å forstå at de ikke får lov til å fortelle mer. De brenner garantert etter å fortelle om hver eneste lille detalj, og det hadde de gjort om de kunne. Tror du de holder på sånn for moroskyld?

Siden de er underlagt en haug med ulike interesser og prioriteringer forsøker de å gjøre hva de kan, innenfor de rammene de har. Jeg synes dette var skikkelig bra, og langt mer enn forventet. Kamuflasjen skjuler ganske lite, og det kommer sikkert flere ting i morgen. Men forvent ikke detaljer om pris, alle spesifikasjoner, utstyrsliste og leveringstid. De skal tross alt lansere om et halvt år, ikke i morgen, så det meste vil det selvfølgelig være lokk på lenge ennå.

Det vi har fått se i dag er i alle fall veldig lovende, dette ser ut til å bli en skikkelig fin bil! Håper fronten blir noe mer kantete da...




PionerThink

Kom ny mail fra Audi Norge i dag med masse bla-bla og lite konkret, men de nevner følgende:
Prototypen av Audi e-tron gir nok en forsmak på hva kundene har i vente. Bak den lette kamuflasjen skjuler det seg en dynamisk premium-SUV med god plass til fem mennesker og rikelig med bagasje. Plassen og komforten i bilen står ikke tilbake for hva man forventer av en Audi i premium-segmentet
Gir jo forhåpninger om at bagasjerommet blir større enn Q5 i det minste, som jeg syntes så trangt ut når vi så på den?
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

Orbit

Må jo bli en del baggasjeplass foran også, gitt den relativt lange snuten.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA