Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prisreduksjon

Startet av HKS, mandag 17. april 2017, klokken 15:29

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 05. juli 2017, klokken 12:04Vervelenken gir den som deler den en økonomisk gevinst, så du må ikke tro folk spammer ned kjøpere med lenker for å være hyggelig :)

Om noen bruker min lenke går premien uavkortet til veldedig formål. Dvs. lekebilen overleveres til nærmeste sykehus eller veldedig formål. Null økonomisk gevinst er målet for meg.
Hva gjør du om du vinner en P100D? Selger den og gir pengene til veldedig formål?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Øyvind.h

Jepp. Ikke bekymret for at det skal skje. Ideelt sett får jeg bare en enkelt henvisning. Jeg skal ikke sitte igjen med en krone.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Frøken dings

Fikk til svar fra selger at dei hadde gått vekk fra Santander. Der hadde det vært mye rot og renta ble unormal? høy etter bindingstiden. Så det var kun Dnb som gjaldt. Der får vi nominell rente til 0,25% og den er flytende som resten av markedet. Så om renta i dnb går opp med 1% går også lånet vårt det. Ingen mulighet for å binde den

morpheos

Gratulerer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rafal

Hei alle dere,
Er fersk på forum selv, mens kjører Leafen snart 3 år.
Var i dag i Tesla Oslo Nord, besstilt X75D med alt utstyr, fikk kjempe lavt rente. Men de spørte om vennekoden for Free Supercharging. Er noen av dere så snillt å sende meg en son kode? Har en uke å levere den. Hilsen
Rafal

tibber73

Sitat fra: Rafal på torsdag 12. oktober 2017, klokken 16:43
Hei alle dere,
Er fersk på forum selv, mens kjører Leafen snart 3 år.
Var i dag i Tesla Oslo Nord, besstilt X75D med alt utstyr, fikk kjempe lavt rente. Men de spørte om vennekoden for Free Supercharging. Er noen av dere så snillt å sende meg en son kode? Har en uke å levere den. Hilsen
Rafal

Sjekk PM
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

Rafal

Takk skal dere ha for alle  kodene

lognvik

Sitat fra: nivve på mandag 12. juni 2017, klokken 23:57
Jeg brukte egen referral 31. mars, og fikk fri superlading i bilens levetid.

Jeg brukte egen referral 29. mai og fikk fri superlading så lenge jeg eier bilen.

Vet ikke hva som hadde skjedd hvis jeg ikke brukte referralkode, men da hadde jeg ikke fått to gratis Powerwall2, så det var liksom ikke aktuelt å vurdere..
Så det er mest lønnsomt å referre seg selv da?


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA